OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa 3 stacji pogodowych wraz z dodatkowym wyposażeniem.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Dostawa 3 stacji pogodowych, każdej składającej się z:
- rejestratora danych GreyBox GSM z uchwytem do mocowania na rurze o średnicy 50 mm / datalogger GreyBox GSM (analog, SDI12, pulse) with holder to 50 mm pole – 1 szt.
- belki poprzecznej dł. 0.5 m z czujnikami EMS 36S (temp. powierza, wilgotności względnej i ciśnienia atm.) oraz EMS12S (czujnik PAR-promieniowania fotosyntetycznie czynnego) w osłonach radiacyjnych FX3611 / Crossarm 0.5 m with EMS36S and EMS12S in radiation shield FX3611 – 1 szt.
- czujnika wilgotności gleby SMT100 TRUEBNER, SDI12 z kablem o dł. 10m / Soil water content sensor, SDI12, 10 m cable bare wires SMT100 TRUEBNER – 6 szt.
- rozdzielacza do czujników wilgotności/ soil moisture splitter box – 1 szt.
- belki poprzecznej 1m z Pronamic Pro FX2Pro/ Crossarm 1 m with Pronamic Pro FX2Pro – 1 szt.
- FX210W Panel fotowoltaiczny 10W z uchwytem do mocowania / Solar panel 10 W with holder to 50 mm pole FX210W) – 1 szt.
- masztu metalowego GP19 o wysokości 2 m z zestawem mocującym do gruntu / Supporting pole 2 m with ground screw for meteo stations GP19) – 1 szt.
Wyposażenie dodatkowe:
- Narzędzia do instalacji masztu / Tools for installation of ground screw GST – 1 szt.
- Kabel komunikacyjny RS232/USB Jack 2.5 mm / Communication cable RS232/USB Jack 2.5 mm – 1 szt.
- Roczna licencja na przesyłanie danych w aplikacji w chmurze /One year data transmission and data handling on the cloud application of manufacturer
Minimalna gwarancja – 12 miesięcy/ Minimum warranty - 12 months.
- Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia lub podpisania umowy.
- Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 16.07.2025 roku.
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 361, 852, 1473, 1721, 1911, z 2025 r. poz. 222. z późn. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę stacji pogodowych, znak sprawy DAZ.2540.545.2025”, do 02.07.2025 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
- Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w godzinach od 730 do 1530.
Zastępca dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, 25.06.2025 r.
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru.