OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
Odpowiedzi na pytania dotyczące treści ogłoszenia
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa dwóch zmywarek laboratoryjnych z systemem suszenia i akcesoriami.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Zmywarka PG 8504 AE-AD, stal szlachetna, zasilanie wodą demineralizowaną pod ciśnieniem (np. z sieci innego urządzenia wytwarzającego wodę, brak pompy do wody zdemineralizowanej), numer katalogowy 783-PG8504AE-AD – 2 sztuki;
- APLW 214 - zestaw akcesoriów: 1x kosz górny A101 (09862340), 1x podkładka A11/2 (11239130), 1x kosz dolny A150 (09862400), 2x moduł A301/5 (11116950), numer katalogowy 783-12036820 – 2 zestawy;
- Wkład do optymalnego umieszczenia połówek szalek Petriego, nr katalogowy 783-69511801 – 2 sztuki.;
- E 144 - Wkład do optymalnego umieszczenia do 18 zlewek, nr katalogowy 03808710 – 2 sztuki;
- E 110 – Wkład do optymalnego umieszczenia zlewek 250 do 600 ml, nr katalogowy 03808390 – 2 sztuki;
- AK 12/1 – Wkład do umieszczania różnego rodzaju utensyliów, nr katalogowy 11131690 - 2 sztuki;
- E 319/4 - Sito powierzchniowe do optymalnej ochrony przed zabrudzeniami spowodowanymi etykietami czy odłamkami szkła, nr katalogowy 11237950 - 2 sztuki;
- E 109 – Wkład do optymalnego umieszczania zlewek do 250 ml, nr katalogowy 03808360 – 2 sztuki;
- Pompa dozująca DOS G 80/1 do detergentów płynnych, numer katalogowy 783-9968660 - 2 sztuki;
- Wykonawca zapewni montaż urządzeń wraz z wszystkimi niezbędnymi materiałami koniecznymi do podłączenia urządzenia.
- Gwarancja minimum 12 miesięcy.
- Termin realizacji zamówienia do 30 dni, liczony od dnia złożenia zamówienia lub podpisania umowy.
- Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 06.05.2025 roku.
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę zmywarek laboratoryjnych z systemem suszenia i akcesoriami, znak sprawy DAZ.2540.278.2025” do 23 kwietnia 2025 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: zamo
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . - Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. @man.poznan.pl w godzinach od 730 do 1530.
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru.
Dyrektor Instytutu Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk
prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Kórnik, 11.04.2025 r.