BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(zaproszenie do składania ofert)

 

 

prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa opryskiwacza sadowniczego.

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Dostawa opryskiwacza sadowniczego zgodnie z poniższymi minimalnymi wymaganiami/parametrami technicznymi:

Lp.

Wyposażenie/parametry/opis

Wymagane minimalne parametry techniczne

1

Stan

fabrycznie nowy

2

Rok produkcji

nie starszy niż 2024 r.

3

Zbiornik główny

300 l (tolerancja +/- 10 l)

4

Zbiornik dodatkowy

40 l (tolerancja +/- 5 l)

5

Zbiornik do mycia rąk

15l

6

Przystawka wentylatorowa, min 6 łopat

7

Zasięg wysokości opryskiwania

0,3 -3,5 m

8

Przekładnia 2 + N

9

Oprawy podwójne z jednym kompletem dysz

10

Pompa o wydajności min. 75 l/min

11

Zawór manualny, na długich przewodach – 2 sekcje

12

Mieszadło hydrauliczne

13

Filtr ssawny i samoczyszczący

14

Rama stalowa, ocynkowana ogniowo

15

Lanca + wąż min. 30 m (bez zwijaka)                                  

16

Typ opryskiwacza - sadowniczy

17

Typ montażu - zawieszany 3 punktowo

18

Szkolenie przy przekazaniu maszyny

19

Gwarancja min 12 miesięcy

  1. Dodatkowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
  • Dostawa transportem własnym oferowanego sprzętu do siedziby Zamawiającego;
  • Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w okresie gwarancji lub rękojmi zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki lub dostarczenia nowego sprzętu wolnego od wad, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dni od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy sprzętu zastępczego o klasie i parametrach nie gorszych niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu.
  • W związku z wykonywaniem napraw gwarancyjnych, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego żadnymi kosztami, np.: z tytułu ekspertyz, kosztów dojazdu lub transportu uszkodzonego i naprawionego przedmiotu Umowy do Zamawiającego.
  • Po zakończeniu okresu gwarancyjnego Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd oferowanego sprzętu.
  • Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zapewni szkolenie wyznaczonych pracowników Zmawiającego z obsługi zaoferowanego sprzętu.
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, spełniających wszelkie normy, parametry lub standardy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto sformułowania równorzędny – oznacza ono, to samo co równoważny, zgodnie z opisem w zdaniu poprzednim, tak jak i w przypadku wskazania konkretnych znaków towarowych.
  2. Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania techniczne, jeśli oferują one ten sam efekt funkcjonalny lub spełniają wymagane parametry techniczne, nawet jeśli różnią się marką, modelem czy innymi cechami.
  3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego instrumenty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  4. Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia lub podpisania umowy.
  5. Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 22.06.2025 roku.
  6. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie. Do oferty Wykonawca dołączy specyfikację techniczną oferowanego urządzenia potwierdzającą zgodność produktu z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
  7. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 361, 852, 1473, 1721, 1911, z 2025 r. poz. 222. z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
  8. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  9. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  11. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę opryskiwacza sadowniczego, znak sprawy DAZ.2540.471.2025” do 9 czerwca 2025 roku
    w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  12. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w godzinach od 730 do 1530.                                                                       

  Dyrektor Instytutu Dendrologii

Polskiej Akademii Nauk

 prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński

 

Złączniki:

Nr 1 Formularz ofertowy,                                                                                       

Nr 2 Wzór umowy,                                                                                

Nr 3 Klauzula RODO,

Nr 4 Wzór protokołu odbioru.

 Pobierz załączniki

 

Kórnik, 03.06.2025 r.