BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE USŁUGI

(zaproszenie do składania ofert)

 Wynik


prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r.poz. 1320. z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem postępowania są prace porządkowe, pielęgnacja zieleni oraz odśnieżanie w 2025 roku przy budynkach mieszkalnych administrowanych przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk, w zakresie:

  • Prace porządkowe na terenie posesji przy ul. Zamkowej 3 w Kórniku (działka o nr ewidencyjnym 949, obręb 0002 Kórnik, powierzchnia 3398 m2) od stycznia do grudnia 2025 r. w tym:

- pielęgnacja roślin oraz krzewów;

- przycinanie krzewów;

- zamiatanie chodnika (raz w tygodniu);

- usuwanie trawy i chwastów z chodników;

- grabienie liści (raz w tygodniu lub według potrzeb).

Czynności wykonywane będą w zależności od potrzeb lub raz w tygodniu.

  • Odśnieżanie wokół budynku przy ul. Zamkowej 3, w przypadku wystąpienia opadów śniegu lub marznącego deszczu w sezonie zimowym w 2025 r., oraz posypanie solą drogową lub piaskiem. Odśnieżanie wykonywane będzie na terenie ww.  nieruchomości, tj. na chodnikach wraz z dojściami do budynku, dojście do śmietników: każdorazowo po opadach śniegu. W przypadku wystąpienia śnieżyc - prace te wymagają regularnego powtarzania w ciągu dnia. Posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi: według potrzeb. Czynności te mają być wykonywane w godzinach od 6:00 do 22:00, również w soboty, niedziele i święta.
  • Koszenie trawy od maja do października 2025 roku (jeden raz w miesiącu lub według zgłoszonego zapotrzebowania przez pracownika Działu Administracyjnego), na posesji na ul. Zamkowej 3 (powierzchnia koszenia około 1200 m2) oraz Czołowo 24 (powierzchnia koszenia to około 900 m2).

W przypadku wstąpienia suszy, koszenie po uzgodnieniu z Zamawiającym.

  • Wywóz skoszonej trawy i innych części roślinnych z ww. prac.
    Zagospodarowanie odpadów zielonych pozostaje po stronie Zamawiającego. Na terenie nieruchomości przy ul. Zamkowej 3 w Kórniku znajduje się miejsce do składowania bieżących odpadów. W przypadku zapełnienia tego miejsca, Wykonawca zobowiązany będzie do załadowania ich na przyczepę podstawioną przez Zamawiającego, który następnie wywiezienie je na swoje składowisko opadów

Ad 2. Zdjęcia nieruchomości w Czołowo 24:

 1  2  3

Zdjęcia nieruchomości ul. Zamkowa 3 Kórnik:

4  5  6  7  8

9  10  11

  

  1. Termin wykonania prac – sukcesywnie w 2025 r.
  2. Wykonawca sam zaopatruje się w sprzęt i środki potrzebne do wykonania zamówienia.
  3. Zamawiający dopuszcza odbycie wizji lokalnej.
  4. Termin związania ofertą – 14 dni tj. do 23.01.2025 r.
  5. Oferty wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
  6. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. 04.54.535 z późn. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego. Zmawiający zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia jedynie za wykonane prace.
  7. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  8. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie (kwota poniżej 15000,00 zł netto).
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  10. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zamówienia za pomocą faktur częściowych. Warunkiem zapłaty jest sporządzenie przez strony protokołu odbioru wykonania usługi lub jej części. – załącznik nr 4
  11. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na prace porządkowe, pielęgnację zieleni oraz odśnieżanie w 2025 roku dla Instytutu Dendrologii PAN, znak sprawy: DAZ.2540.1.2025” do 10.01.2025 r. w skrzynce podawczej Instytutu na portierni w budynku A lub elektronicznie na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do godziny 14:00.
  12. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Klaudia Olejniczak, tel.: 663730893; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w godzinach od 7:30 do 15:30.

Złączniki:

Nr 1 wzór oferty,

Nr 2 wzór umowy,                                                                 

Nr 3 klauzula RODO.

Nr 4 protokół odbioru części zamówienia

 Pobierz załączniki

Zastępca Dyrektora ds. naukowych

Instytutu Dendrologii PAN

dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN

 

Kórnik, 02.01.2025 r.