BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński, członek korespondent PAN
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ TOWARU

(zaproszenie do składania ofert)

 

  Wynik


prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa fabrycznie nowych urządzeń peryferyjnych dla Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk. Podane parametry poszczególnych elementów są wymaganiami minimalnymi. Dopuszcza się możliwość zaproponowania równoważnych podzespołów.

Zadanie 1

 

Skaner

1 sztuka,

Format skanowania

Minimum A4,

Rozdzielczość

Minimum 2400 x 4800 dpi,

Konstrukcja

Skaner płaski,

Podajnik

Nie,

Porty

USB,

Zdejmowana górna pokrywa

Tak,

Obsługiwane systemy

Windows 11,

Dodatkowy sprzęt

Zasilacz, przewód USB,

Gwarancja

Minimum 24 miesiące,

 

 

Zadanie 2

Urządzenie wielofunkcyjne

1 sztuka,

Technologia druku

Laserowa, kolorowa,

Obsługiwane formaty nośników

A4,

Skaner

Tak,

Rozdzielczość skanowania

Minimum 600x600,

Interfejsy

Minimum USB,

Dołączone akcesoria

Kabel zasilający,

Toner startowy,

Kabel USB,

Gwarancja

Minimum 24 miesiące,

Zadanie 3

Kabel HDMI

1 sztuka,

Długość

Minimum 10 m,

Standard

Minimum 2.1,

Złącza

2x HDMI męskie,

Gwarancja

Minimum 24 miesiące,

Zadanie 4

Dysk twardy

1 sztuka,

Pojemność

Minimum 5000 GB,

Interfejs

USB A

Szyfrowanie danych AES

Tak,

Dołączone akcesoria

Kabel USB,

Gwarancja

Minimum 24 miesiące,

Zadanie 5

Słuchawki przewodowe

2 sztuki,

Budowa słuchawek

Nauszne, zamknięte, wygłuszające otoczenie,

System audio

Stereo 2.0,

Regulacja głośności

Tak,

Złącze

Minijack 3,5 mm - 1 szt., (do laptopa z wejściem combo)

Długość kabla

Minimum 1.8m,

Kompatybilność

Windows 11,

Regulowany pałąk

Tak,

Gwarancja

Minimum 24 miesiące,

Zadanie 6

Kamera internetowa

2 sztuki,

Rozdzielczość połączeń wideo

Minimum FullHD,

Łączność

USB,

Uniwersalny klips

Tak,

Gwarancja

Minimum 24 miesiące,

Wykonawca dołączy do oferty specyfikację techniczną zaoferowanego asortymentu. Dokumentem niezbędnym do wystawienia faktury vat jest protokół odbioru towaru.

  1. Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 18.12.2025 r.
  2. Termin wykonania dostawy – do 31.12.2025 r. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia oferty w przypadku zbyt długiego terminu realizacji zamówienia.
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
  4. Minimalny okres gwarancji na zaproponowany sprzęt wynosi 24 miesiące. Oferty niespełniające tego warunku, zostaną odrzucone.
  5. Oferty wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
  6. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy z dnia 24 stycznia 2025 r.
    o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2025 poz. 222) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia w tym koszt dostawy do siedziby Zamawiającego.
  7. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  8. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru zał. nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł netto).
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę urządzeń peryferyjnych, znak sprawy; DAZ.2540.1033.2025” do 05.12.2025 roku na Portierni Instytutu, pomieszczenie A.17 w budynku „A” do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

  1. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Wiesław Płócieniak tel. 601857261; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., w godzinach od 730 do 1530. Osobą do kontaktu w sprawie merytorycznej jest Grzegorz Płócieniak, tel. 786431623; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., w godzinach od 730 do 1530.

                              

Dyrektor Instytutu Dendrologii

Polskiej Akademii Nauk

prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński,

członek korespondent PAN

 

Załączniki:

Nr 1 Formularz ofertowy,

Nr 2 Wzór umowy,                                                                                    

Nr 3 Klauzula RODO,

Nr 4 Wzór protokołu odbioru towaru.

 Pobierz załączniki

 

Kórnik, 28.11.2025 r.