OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ TOWARU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych urządzeń peryferyjnych dla Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk. Podane parametry poszczególnych elementów są wymaganiami minimalnymi. Dopuszcza się możliwość zaproponowania równoważnych podzespołów.
Zadanie 1
|
Skaner |
1 sztuka, |
|
Format skanowania |
Minimum A4, |
|
Rozdzielczość |
Minimum 2400 x 4800 dpi, |
|
Konstrukcja |
Skaner płaski, |
|
Podajnik |
Nie, |
|
Porty |
USB, |
|
Zdejmowana górna pokrywa |
Tak, |
|
Obsługiwane systemy |
Windows 11, |
|
Dodatkowy sprzęt |
Zasilacz, przewód USB, |
|
Gwarancja |
Minimum 24 miesiące, |
Zadanie 2
|
Urządzenie wielofunkcyjne |
1 sztuka, |
|
Technologia druku |
Laserowa, kolorowa, |
|
Obsługiwane formaty nośników |
A4, |
|
Skaner |
Tak, |
|
Rozdzielczość skanowania |
Minimum 600x600, |
|
Interfejsy |
Minimum USB, |
|
Dołączone akcesoria |
Kabel zasilający, Toner startowy, Kabel USB, |
|
Gwarancja |
Minimum 24 miesiące, |
Zadanie 3
|
Kabel HDMI |
1 sztuka, |
|
Długość |
Minimum 10 m, |
|
Standard |
Minimum 2.1, |
|
Złącza |
2x HDMI męskie, |
|
Gwarancja |
Minimum 24 miesiące, |
Zadanie 4
|
Dysk twardy |
1 sztuka, |
|
Pojemność |
Minimum 5000 GB, |
|
Interfejs |
USB A |
|
Szyfrowanie danych AES |
Tak, |
|
Dołączone akcesoria |
Kabel USB, |
|
Gwarancja |
Minimum 24 miesiące, |
Zadanie 5
|
Słuchawki przewodowe |
2 sztuki, |
|
Budowa słuchawek |
Nauszne, zamknięte, wygłuszające otoczenie, |
|
System audio |
Stereo 2.0, |
|
Regulacja głośności |
Tak, |
|
Złącze |
Minijack 3,5 mm - 1 szt., (do laptopa z wejściem combo) |
|
Długość kabla |
Minimum 1.8m, |
|
Kompatybilność |
Windows 11, |
|
Regulowany pałąk |
Tak, |
|
Gwarancja |
Minimum 24 miesiące, |
Zadanie 6
|
Kamera internetowa |
2 sztuki, |
|
Rozdzielczość połączeń wideo |
Minimum FullHD, |
|
Łączność |
USB, |
|
Uniwersalny klips |
Tak, |
|
Gwarancja |
Minimum 24 miesiące, |
Wykonawca dołączy do oferty specyfikację techniczną zaoferowanego asortymentu. Dokumentem niezbędnym do wystawienia faktury vat jest protokół odbioru towaru.
- Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 18.12.2025 r.
- Termin wykonania dostawy – do 31.12.2025 r. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia oferty w przypadku zbyt długiego terminu realizacji zamówienia.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
- Minimalny okres gwarancji na zaproponowany sprzęt wynosi 24 miesiące. Oferty niespełniające tego warunku, zostaną odrzucone.
- Oferty wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy z dnia 24 stycznia 2025 r.
o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2025 poz. 222) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia w tym koszt dostawy do siedziby Zamawiającego. - Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru zał. nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł netto).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę urządzeń peryferyjnych, znak sprawy; DAZ.2540.1033.2025” do 05.12.2025 roku na Portierni Instytutu, pomieszczenie A.17 w budynku „A” do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
- Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Wiesław Płócieniak tel. 601857261; e-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , w godzinach od 730 do 1530. Osobą do kontaktu w sprawie merytorycznej jest Grzegorz Płócieniak, tel. 786431623; e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , w godzinach od 730 do 1530.
Dyrektor Instytutu Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk
prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński,
członek korespondent PAN
Załączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru towaru.
Kórnik, 28.11.2025 r.










