- Szczegóły
- Autor: do 24 września 2024 r. do godz. 10:00
- Kategoria: Zamówienia poniżej progu stosowania ustawy 2024
- Odsłon: 190
- Bip dodatkowe pola informatycjne:
Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
Pytania i odpowiedzi do treści ogłoszenia
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa zestawu pipet jednokanałowych oraz zestawu pipet elektronicznych.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Zadanie 1:
Zestaw pipet jednokanałowych o zmiennej objętości obejmuje zestaw manualnych pipet jednokanałowych Eppendorf Research® plus o zmiennej objętości wraz ze statywem karuzelowym składających się z:
- zestawu Eppendorf Research® plus 3-pak nr katalogowy 3123000918 zawierający manualne pipety jednokanałowe o zmiennej objętości 2 – 20 µL, 20 – 200 µL, 100 – 1.000 µL, nr katalogowy 3123000918 (Eppendorf),
- manualnej pipety jednokanałowej o zmiennej objętości 0,5 – 5 mL, nr katalogowy 3123000071 (Eppendorf),
- statywu karuzelowego 2 z uchwytami na 6 pipet typu Eppendorf Research® plus, nr katalogowy 3116000015 (Eppendorf)
LUB
równoważny zestaw pipet jednokanałowych wraz ze statywem o następujących parametrach:
- Manualna pipeta 1-kanałowa o zmiennej objętości 2 – 20 µL:
Mechaniczna pipeta z poduszką powietrzną obsługiwana 3 przyciskami (jeden element sterujący do wyboru objętości, jeden do pipetowania i jeden do wyrzutu końcówki).
Rodzaj pipetowania System poduszki powietrznej
Liczba kanałów 1-kanał
Zakres objętości 2 – 20 µL
Skok objętości 0,02 µL
Tryb pracy mechaniczny
Sprężynujący stożek końcowy tak
Przypadkowy błąd pomiaru:
2 µL: ± 1,5%; ± 0,03 µL
10 µL: ± 0,6%; ± 0,06 µL
20 µL: ± 0,3%; ± 0,06 µL
Błąd systematyczny pomiaru:
2 µL: ± 5%; ± 0,1 µL
10 µL: ± 1,2%; ± 0,12 µL
20 µL: ± 1%; ± 0,2 µL
Autoklawowalne tak
Otwarty system (materiały zużywalne innych producentów) tak
- Manualna pipeta 1-kanałowa o zmiennej objętości 20 – 200 µL:
Mechaniczna pipeta z poduszką powietrzną obsługiwana 3 przyciskami (jeden element sterujący do wyboru objętości, jeden do pipetowania i jeden do wyrzutu końcówki).
Rodzaj pipetowania System poduszki powietrznej
Liczba kanałów 1-kanał
Zakres objętości 2 – 20 µL
Skok objętości 0,02 µL
Tryb pracy mechaniczny
Sprężynujący stożek końcowy tak
Przypadkowy błąd pomiaru
2 µL: ± 1,5%; ± 0,03 µL
10 µL: ± 0,6%; ± 0,06 µL
20 µL: ± 0,3%; ± 0,06 µL
Błąd systematyczny pomiaru
2 µL: ± 5%; ± 0,1 µL
10 µL: ± 1,2%; ± 0,12 µL
20 µL: ± 1%; ± 0,2 µL
Autoklawowalne tak
Otwarty system (materiały zużywalne innych producentów) tak
- Manualna pipeta 1-kanałowa o zmiennej objętości 100 – 1000 µL
Rodzaj pipetowania System poduszki powietrznej
Liczba kanałów 1-kanał
Zakres objętości 100 – 1 000 µL
Skok objętości 1 µL
Tryb pracy mechaniczny
Sprężynujący stożek końcowy tak
Przypadkowy błąd pomiaru:
100 µL: ± 0,6%; ± 0,6 µL
500 µL: ± 0,2%; ± 1 µL
1000 µL: ± 0,2%; ± 2 µL
Błąd systematyczny pomiaru:
100 µL: ± 3%; ± 3 µL
500 µL: ± 1%; ± 5 µL
1000 µL: ± 0,6%; ± 6 µL
Autoklawowalne tak
Otwarty system (materiały zużywalne innych producentów) tak
- Manualna pipeta 1-kanałowa o zmiennej objętości 0,5 – 5000 µL
Rodzaj pipetowania: System poduszki powietrznej
Liczba kanałów: 1-kanał
Zakres objętości: 0,5 – 5 mL
Skok objętości: 0,005 mL
Tryb pracy: mechaniczny
Sprężynujący stożek końcowy nie
Przypadkowy błąd pomiaru:
500 µL: ± 0,6%; ± 3 µL
2500 µL: ± 0,25%; ± 6,25 µL
5000 µL: ± 0,15%; ± 7,5 µL
Błąd systematyczny pomiaru:
500 µL: ± 2,4%; ± 12 µL
2500 µL: ± 1,2%; ± 30 µL
- Statyw karuzelowy do manualnych pipet 1-kanałowych:
- może przechowywać maksymalnie sześć manualnych pipet jednokanałowych,
- obrotowy statyw,
- zamienne uchwyty do pipet, których zamiana nie wymaga żadnych narzędzi,
- rączka do łatwego przenoszenia z jednego stołu na drugi.
Zadanie 2:
Zestaw pipet elektronicznych.
Zestaw składa się z czterech pipet elektronicznych Eppendorf Xplorer® plus wraz
z ładowarką karuzelową:
- pipeta elektroniczna 1-kanałowa o zmiennym zakresie objętości 15 – 300 µL, nr katalogowy 4861000724 (Eppendorf),
- pipeta elektroniczna 1-kanałowa o zmiennym zakresie objętości 50-1000 µL nr katalogowy 4861000732 (Eppendorf),
- pipeta elektroniczna 12-kanałowa o zmiennym zakresie objętości 15-300 µL, nr katalogowy 4861000813 (Eppendorf),
- pipeta elektroniczna 12-kanałowa o zmiennym zakresie objętości, 50-1200 µL, nr katalogowy 4861000830 (Eppendorf),
- ładowarka karuzelowa 2 z uchwytami ładującymi na 6 pipet Eppendorf Xplorer® plus, nr katalogowy 3116000023, (Eppendorf)
LUB
Zestaw pipet elektronicznych i ładowarki karuzelowej o równoważnych parametrach:
- Pipeta elektroniczna jednokanałowa o zmiennym zakresie objętości od 15-300μl:
- osobny przycisk do zrzucania końcówek,
- ustawianie objętości elektroniczne,
- wyposażona w adapter do ładowania,
- oddzielne gniazdo ładowania umożliwiające pracę także w trakcie ładowania,
- styki do ładowania umożliwiające ładowanie pipety za pośrednictwem statywu do ładowania,
- stożkowe, sprężynujące zakończenie pipety umożliwiające precyzyjne nałożenie końcówki,
- intuicyjny, kolorowy wyświetlacz ze wszystkimi parametrami, bez potrzeby menu podrzędnego,
- barwny kod na przycisku pipety (pomarańczowy) ułatwiający dobranie odpowiedniego zakresu końcówki,
- uruchamianie stanu „uśpienia”, kiedy pipeta nie jest używana,
- wybór funkcji możliwy za pomocą pokrętła,
- dostępne następujące funkcje: pipetowanie, pipetowanie ręczne, pipetowanie i mieszanie, dozowanie, multipobieranie, dozowanie sekwencyjne, pipetowanie odwrócone, „ustalona objętość” (zapis 10 najczęściej używanych objętości), „programowanie” (zapis do 4 różnych sekwencji, możliwość zapisu 10 programów),
- możliwość ochrony utworzonych programów oraz zapisanych objętości hasłem,
- możliwość zatrzymania tłoka w każdym momencie,
- możliwość ustawienia min. 8 poziomów prędkości,
- regulacja pipety do cieczy o różnych gęstościach,
- możliwość sterylizacji w autoklawie 121 °C przez 20 min dolnej części pipety,
- do wyboru 9 języków menu,
- okno pomocy – informacje o kolejnych krokach, które powinny być przeprowadzone lub
o źle wykonanych operacjach
- funkcja przypominania o konieczności serwisowania pipety,
- pipeta musi posiadać Deklarację Zgodności,
- gwarancja minimum 24 miesiące,
- dokładność pipetowania +/-:
- max błąd systematyczny dla objętości 15 μL 5,0%=0,75 μL, max błąd przypadkowy 1,4%=0,21 μL,
- max błąd systematyczny dla objętości 150 μL 1,0%=1,5 μL, max błąd przypadkowy 0,3%=0,45 μL,
- max błąd systematyczny dla objętości 300 μL 0,6%=1,8 μL, max błąd przypadkowy 0,2%=0,6 μL,
- 5 lat gwarancji na pierścień mocujący.
- Pipeta elektroniczna jednokanałowa o zmiennym zakresie objętości od 50-1000μl
- osobny przycisk do zrzucania końcówek,
- ustawianie objętości elektroniczne,
- wyposażona w adapter do ładowania,
- oddzielne gniazdo ładowania umożliwiające pracę także w trakcie ładowania,
- styki do ładowania umożliwiające ładowanie pipety za pośrednictwem statywu do ładowania,
- stożkowe, sprężynujące zakończenie pipety umożliwiające precyzyjne nałożenie końcówki,
- intuicyjny, kolorowy wyświetlacz ze wszystkimi parametrami, bez potrzeby menu podrzędnego,
- barwny kod na przycisku pipety (niebieski) ułatwiający dobranie odpowiedniego zakresu końcówki,
- uruchamianie stanu „uśpienia”, kiedy pipeta nie jest używana,
- wybór funkcji możliwy za pomocą pokrętła,
- dostępne następujące funkcje: pipetowanie, pipetowanie ręczne, pipetowanie i mieszanie, dozowanie, multipobieranie, dozowanie sekwencyjne, pipetowanie odwrócone, „ustalona objętość” (zapis 10 najczęściej używanych objętości), „programowanie” (zapis do 4 różnych sekwencji, możliwość zapisu 10 programów),
- możliwość ochrony utworzonych programów oraz zapisanych objętości hasłem,
- możliwość zatrzymania tłoka w każdym momencie,
- możliwość ustawienia min. 8 poziomów prędkości,
- regulacja pipety do cieczy o różnych gęstościach,
- możliwość sterylizacji w autoklawie 121 °C przez 20 min dolnej części pipety,
- do wyboru 9 języków menu,
- okno pomocy – informacje o kolejnych krokach, które powinny być przeprowadzone lub o źle wykonanych operacjach,
- funkcja przypominania o konieczności serwisowania pipety,
- pipeta musi posiadać Deklarację Zgodności,
- gwarancja minimum 24 miesiące,
- dokładność pipetowania +/-:
- max błąd systematyczny dla objętości 50 μL 6,0%=3μL, max błąd przypadkowy 1,0%=0,5μL,
- max błąd systematyczny dla objętości 500μL 1,0%=5 μL, max błąd przypadkowy 0,2%=1μL,
- max błąd systematyczny dla objętości 1000 μL 0,6%=6 μL, max błąd przypadkowy 0,2%=2 μL,
-5 lat gwarancji na pierścień mocujący.
- Pipeta elektroniczna dwunastokanałowa o zmiennym zakresie objętości od 15-300 μl:
- osobny przycisk do zrzucania końcówek,
- ustawianie objętości elektroniczne,
- wyposażona w adapter do ładowania,
- oddzielne gniazdo ładowania umożliwiające pracę także w trakcie ładowania,
- styki do ładowania umożliwiające ładowanie pipety za pośrednictwem statywu do ładowania,
- stożkowe, sprężynujące zakończenie pipety umożliwiające precyzyjne nałożenie końcówki,
- intuicyjny, kolorowy wyświetlacz ze wszystkimi parametrami, bez potrzeby menu podrzędnego,
- barwny kod na przycisku pipety (pomarańczowy) ułatwiający dobranie odpowiedniego zakresu końcówki,
- uruchamianie stanu „uśpienia”, kiedy pipeta nie jest używana,
- wybór funkcji możliwy za pomocą pokrętła,
- dostępne następujące funkcje: pipetowanie, pipetowanie ręczne, pipetowanie i mieszanie, dozowanie, multipobieranie, dozowanie sekwencyjne, pipetowanie odwrócone, „ustalona objętość” (zapis 10 najczęściej używanych objętości), „programowanie” (zapis do 4 różnych sekwencji, możliwość zapisu 10 programów),
- możliwość ochrony utworzonych programów oraz zapisanych objętości hasłem,
- możliwość zatrzymania tłoka w każdym momencie,
- możliwość ustawienia min. 8 poziomów prędkości,
- regulacja pipety do cieczy o różnych gęstościach,
- możliwość sterylizacji w autoklawie 121 °C przez 20 min dolnej części pipety,
- do wyboru 9 języków menu,
- okno pomocy – informacje o kolejnych krokach, które powinny być przeprowadzone lub
o źle
wykonanych operacjach,
- funkcja przypominania o konieczności serwisowania pipety,
- pipeta musi posiadać Deklarację Zgodności,
- gwarancja minimum 24 miesiące,
- dokładność pipetowania +/-:
- max błąd systematyczny dla objętości 15μL 6,0%=0,9μL, max błąd przypadkowy 2,0%=0,3μL,
- max błąd systematyczny dla objętości 150μL 1,0%=1,5μL, max błąd przypadkowy 0,5%=0,75μL,
- max błąd systematyczny dla objętości 300μL 0,6%=1,8μL, max błąd przypadkowy 0,25%=0,75μL,
- 5 lat gwarancji na pierścień mocujący.
- Pipeta elektroniczna dwunastokanałowa o zmiennym zakresie objętości od 50-1200μl
- osobny przycisk do zrzucania końcówek,
- ustawianie objętości elektroniczne,
- wyposażona w adapter do ładowania,
- oddzielne gniazdo ładowania umożliwiające pracę także w trakcie ładowania,
- styki do ładowania umożliwiające ładowanie pipety za pośrednictwem statywu do ładowania,
- intuicyjny, kolorowy wyświetlacz ze wszystkimi parametrami, bez potrzeby menu podrzędnego,
- barwny kod na przycisku pipety (zielony) ułatwiający dobranie odpowiedniego zakresu końcówki,
- uruchamianie stanu „uśpienia”, kiedy pipeta nie jest używana,
- wybór funkcji możliwy za pomocą pokrętła,
- dostępne następujące funkcje: pipetowanie, pipetowanie ręczne, pipetowanie i mieszanie, dozowanie, multipobieranie, dozowanie sekwencyjne, pipetowanie odwrócone, „ustalona objętość” (zapis 10 najczęściej używanych objętości), „programowanie” (zapis do 4 różnych sekwencji, możliwość zapisu 10 programów),
- możliwość ochrony utworzonych programów oraz zapisanych objętości hasłem,
- możliwość zatrzymania tłoka w każdym momencie,
- możliwość ustawienia min. 8 poziomów prędkości,
- regulacja pipety do cieczy o różnych gęstościach,
- możliwość sterylizacji w autoklawie 121 °C przez 20 min dolnej części pipety,
- do wyboru 9 języków menu,
- okno pomocy – informacje o kolejnych krokach, które powinny być przeprowadzone lub
o źle wykonanych operacjach,
- funkcja przypominania o konieczności serwisowania pipety,
- pipeta musi posiadać Deklarację Zgodności,
- gwarancja minimum 24 miesiące,
- dokładność pipetowania +/-:
- max błąd systematyczny dla objętości 50μL 8,0%=4μL, max błąd przypadkowy 1,2%=0,6μL,
- max błąd systematyczny dla objętości 600μL 2,7%=16,2μL, max błąd przypadkowy 0,4%=2,4μL,
- max błąd systematyczny dla objętości 1200μL 1,2%=14,2μL, max błąd przypadkowy 0,3%=3,6μL,
- 5 lat gwarancji na pierścień mocujący.
- Ładowarka karuzelowa
- mieści maksymalnie sześć urządzeń Eppendorf Xplorer®/Xplorer plus lub równoważne.
- ładuje maksymalnie cztery urządzenia jednocześnie (wszystkie urządzenia zostaną naładowane w kolejności),
- W połączeniu z opcjonalnymi uchwytami ładującymi ładowarka karuzelowa może przechowywać i ładować Multipette® E3/E3x i Multipette® stream/Xstream,
- nadaje się również do przechowywania pipet mechanicznych Eppendorf z użyciem opcjonalnych uchwytów do pipet,
- uchwyty do pipet i uchwyty ładujące są zamienne, nie są potrzebne żadne narzędzia,
- rączka do łatwego przenoszenia z jednego stołu na drugi,
- magnetyczne złącze zasilania umożliwia szybkie i łatwe podłączanie,
- inteligentny elektroniczny układ ładujący z małym zasilaczem,
- duża stopka gumowa zabezpiecza statywy karuzelowe przed cieczami rozlanymi na stół,
- funkcja zwijania nieużywanego kabla zasilającego,
- zawiera cztery zamienne wtyczki zasilające dla różnych krajów, 100 – 240 V, 50/60 Hz.
- Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia.
- Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 7 października 2024 roku.
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę zestawu pipet jednokanałowych oraz zestawu pipet elektronicznych, znak sprawy DAZ.2540.750.2024” do 24 września 2024 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ">zamóTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail: dmaciejewski@man.poznan.pl w godzinach od 730 do 1530.
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru.
Dyrektor Instytutu Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk
prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Kórnik, 16.09.2024 r.
- Szczegóły
- Autor: do 19 września 2024 r. do godz. 10:00
- Kategoria: Zamówienia poniżej progu stosowania ustawy 2024
- Odsłon: 222
- Bip dodatkowe pola informatycjne:
Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Osoba publikująca: Grzegorz Płócieniak
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ TOWARU
(zaproszenie do składania ofert)
Pytania i odpowiedzi dotyczące podstępowania
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) o wartości nieprzekraczającej kwoty
130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest wykonanie, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych.
Opis przedmiotu zamówienia.
Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były objęte co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne
i materiałowe, a także wady w funkcjonowaniu i możliwości regulacji dostarczonych mebli.
Konstrukcja winna być wykonana staranie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania odpowiednich dokumentów normatywnych potwierdzających jakość
i bezpieczeństwo użytkowania oraz wymaga, aby Wykonawca posiadał dla oferowanego przedmiotu zamówienia certyfikaty (stosowanie systemu zarządzania środowiskiem) pod rygorem odrzucenia ofert jako niespełniającej minimalnych wymagań swz. Certyfikaty powinny być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem — na każde żądanie Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza dostawę mebli montowanych w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich odpadów oraz nieczystości będących efektem dostaw
i prac związanych z instalowaniem mebli w ich miejscach docelowych. Wykonawca wybrany
w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których ma znajdować się wyposażenie i przeprowadzić we własnym zakresie niezbędne pomiary, szczególnie dla potrzeb transportu mebli o dużych wymiarach. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie dostarczyć do siedziby Zamawiającego w ciągu 10 dni od przeprowadzenia wizji lokalnej, wizualizacji 3D zaproponowanych mebli. Pomiary należy przeprowadzić w terminie do 3 dni licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego (w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail w ofercie) do Wykonawcy informacji o najwyżej ocenionej ofercie.
W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamierza realizować przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców zobowiązany będzie podać pisemnie przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zobowiązany będzie także do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dot. podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia oraz przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia.
Pomieszczenie 106.C (ryc. 11/1)
Ściana - A
- Szafa, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x270x45 cm, proponowany podział pionowy w sekwencji: 90, 90, 90– wewnątrz po 5 półek (wysokość między półkami
w świetle 35 cm), w tym dwie półki regulowane, szafa zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, 3 i 4 rząd szafy otwarty, cokół szafy 10 cm. - Kontenerek pod biurko, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 56x55x45 cm.
Ściana – B oraz C
- Biurko w kształcie litery L, 1 szt., (szer. x głęb. x wys.): 220x75 cm, dostawka 193x75 cm, z regulowaną wysokością, zaopatrzone w podblatowe stałe lub ruchome szafki zamykane drzwiczkami i/lub szufladami.
Ściana - C
- Krzesło obracane, 1 szt. , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października 2023 r. (Dz.U. 2023 poz. 2367).
- Tapicerowane fotele kubełkowe, 2 szt., (wys. x szer. x głęb.): 76x68x58 cm, wysokość siedziska 40 cm.
- Stolik kawowy okrągły, 1 szt., (szer. x głęb. x wys.): 60x60x 39 cm.
Ściana - D
- Szafa stojąca, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x90x60 cm, zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, wewnątrz szafa podzielona na 2 części:
- 1 część - dzielona na 3 pola od dołu: 40cm, 150, 50 cm,
- 2 część - dzielona na 4 lub 5 półek, cokół 10 cm.
Pomieszczenie 108 (ryc. 15/1)
Ściana - A
- Szafa 2 szt., (dwa oddzielne moduły) (wys. x szer. x głęb.) 250x203x45 cm, proponowany podział pionowy w sekwencji: 90, 45, 90, 45, 90, 45 – wewnątrz po 5 półek (wysokość między półkami w świetle 35 cm), w tym dwie półki regulowane, w zależności od podziału pionowego szafa zamykana tradycyjnymi drzwiami jedno lub dwuramiennymi, 3 i 4 rząd szafy otwarty, cokół szafy 10 cm.
Ściana - C
- Biurko, 2 szt., (szer. x głęb. x wys.): 170x75 cm, z regulowaną wysokością, zaopatrzone w podblatowe stałe lub ruchome szafki zamykane drzwiczkami i/lub szufladami.
- Krzesło obracane, 2 szt. , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października 2023 r. (Dz.U. 2023 poz. 2367).
- Komoda, 1 szt., (szer. x głęb. x wys.): 90x45x90 cm, fronty szafy uchylne, proponowany podział pionowy na 2 części, proponowany podział poziomy na
1 półkę. - Nad biurkami półki otwarte, po 2 szt., (szer. x głęb. x wys.): Półki
w rozstawie pionowym 35cm, dolna półka licowana z bokami, w górnej części boki wystawione do góry. Prześwit między biurkiem i półkami 70cm. - Szafa stojąca, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x90x60 cm, zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, wewnątrz szafa podzielona na 2 części:
- 1 część - dzielona na 3 pola, od dołu: 40cm, 150, 50 cm,
- 2 część - dzielona na 4 lub 5 półek, cokół 10 cm.
Pomieszczenie 109 (ryc. 16/1)
Ściana - A
- Szafa, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x270x45 cm, proponowany podział pionowy w sekwencji: 90, 90, 90– wewnątrz po 5 półek (wysokość między półkami
w świetle 35 cm), w tym dwie półki regulowane, szafa zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, 3 i 4 rząd szafy otwarty, cokół szafy 10 cm.
Ściana - B
- Biurko, 2 szt., (szer. x głęb. x wys.): 170x75 cm, z regulowaną wysokością, zaopatrzone w podblatowe stałe lub ruchome szafki zamykane drzwiczkami i/lub szufladami.
- Krzesło obracane, 2 szt., zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października 2023 r. (Dz.U. 2023 poz. 2367).
Ściana - C
- Szafa, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x180x45 cm, proponowany podział pionowy w sekwencji: 90, 90– wewnątrz po 5 półek (wysokość między półkami w świetle 35 cm), w tym dwie półki regulowane, szafa zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, 3 i 4 rząd szafy otwarty, cokół szafy 10 cm.
- Szafa stojąca, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x90x60 cm, zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, wewnątrz szafa podzielona na 2 część:
- 1 część - dzielona na 3 pola od dołu: 40cm, 150, 50 cm,
- 2 część - dzielona na 4 lub 5 półek, cokół 10 cm.
Okleina mebli – drewnopodobna struktura dębu, kolor do ustalenia z Zamawiającym w późniejszym terminie.
- Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia.
- Termin związania ofertą – 30 dni, tj. do 12.10.2024 roku.
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł netto).
- Prace będą prowadzone w obiekcie czynnym, w związku z czym Wykonawca ma obowiązek:
- zorganizować wszystkie prace montażowe w sposób nie narażający innych pracowników pracujących w budynku na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych prac z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności m. in. takich jak wydzielenie i oznakowanie miejsc niebezpiecznych;
- zapewnić swobodne i bezpieczne dojścia dla pracowników i petentów przebywających w budynku;
- zapewnić swobodny dostęp do instalacji i urządzeń podlegających konserwacji i wymagających regulacji parametrów;
- prowadzić realizację w sposób zapewniający ciągłą możliwość użytkowania obiektu oraz zabezpieczyć pomieszczenia w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie i roznoszenie pyłów, kurzu oraz każdorazowo po zakończonym dniu pracy posprzątać korytarz i hol.
- Okres gwarancji objęty niniejszym postepowaniem wynosi co najmniej 24 pełnych miesięcy liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku stwierdzenia usterek, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót zawierającego potwierdzenie usunięcia usterek. W okresie gwarancji Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad, jakie wystąpią w przedmiocie umowy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni liczonych od dnia ich zgłoszenia,
z zastrzeżeniem, że w przypadku niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku usunięcia wad, Zamawiający będzie uprawniony do dokonania usunięcia wad na koszt i ryzyko Wykonawcy, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy i wyznaczeniu dodatkowego terminu nie krótszego niż 14 dni roboczych. - Gwarancją nie są objęte wady powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej konserwacji, uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Zamawiającego, zdarzeń losowych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę zmywarki laboratoryjnej z systemem suszenia i akcesoriami, znak sprawy DAZ.2540.738.2024” do 19 września 2024 roku, w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku „A”, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Radosław Rakowski tel. 575771655; e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , w godzinach
od 730 do 1530.
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru,
Nr 5 Rzut I piętra – fragment.
Dyrektor Instytutu Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk
prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Kórnik, 12.09.2024 r.
- Szczegóły
- Autor: do 26 sierpnia 2024 do godz. 10:00
- Kategoria: Zamówienia poniżej progu stosowania ustawy 2024
- Odsłon: 628
- Bip dodatkowe pola informatycjne:
Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Osoba publikująca: Grzegorz Płócieniak
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa zmywarki laboratoryjnej z systemem suszenia
i akcesoriami.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Zmywarka PG 8504 AE-AD, stal szlachetna, zasilanie wodą demineralizowaną pod ciśnieniem (np. z sieci innego urządzenia wytwarzającego wodę, brak pompy do wody zdemineralizowanej), numer katalogowy 783-PG8504AE-AD;
- APLW 214 - zestaw akcesoriów:1x kosz górny A101 (09862340), 1x podkładka A11/2 (11239130), 1x kosz dolny A150 (09862400), 2x moduł A301/5 (11116950), numer katalogowy 783-12036820;
- Wkład do optymalnego umieszczenia połówek szalek Petriego, numer katalogowy 783-69511801;
- Pompa dozująca DOS G 80/1 do detergentów płynnych, numer katalogowy 783-9968660;
- Wykonawca zapewni montaż urządzenia wraz z wszystkimi niezbędnymi materiałami koniecznymi do podłączenia urządzenia.
- Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia.
- Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 09.09.2024 roku.
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę zmywarki laboratoryjnej z systemem suszenia i akcesoriami, znak sprawy DAZ.2540.646.2024” do 26 sierpnia 2024 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail: dmaciejewski@man.poznan.pl w godzinach od 730 do 1530.
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru.
Dyrektor Instytutu Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk
prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Kórnik, 12.08.2024 r.
- Szczegóły
- Autor: do 14 sierpnia 2024 roku do godz. 10:00
- Kategoria: Zamówienia poniżej progu stosowania ustawy 2024
- Odsłon: 352
- Bip dodatkowe pola informatycjne:
Wytwarzający: Dział Administracyjny Radosław Rakowski
Osoba publikująca: Grzegorz Płócieniak
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa wagi analitycznej.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Dostawa wagi analitycznej, precyzyjnej SECURA 225D-1CEU.
Specyfikacja techniczna produktu:
- Kalibrowane: Tak
- Zakres ważenia (maks.): 60 / 120 / 220g
- Działka odczytowa (d): 0,00001 / 0,00001 / 0,0001g
- Krok(i) kalibracji: 0,001 g
- Powtarzalność: <= ± 0,0001g
- Liniowość: < =± 0,0001 / 0,0001 / 0,0002g
- Wymiary pomostu: Ø 80 mm
- Temperatura pracy: +5°C... +45°C
- Wyświetlacz: dotykowy
- Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia.
- Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 27.08.2024 roku.
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę wagi analitycznej, znak sprawy DAZ.2540.638.2024” do 14 sierpnia 2024 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ">zamóTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail: dmaciejewski@man.poznan. w godzinach od 730 do 1530.
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru.
Zastępca Dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, 07.08.2024 r.
- Szczegóły
- Autor: do 14 sierpnia 2024 do godz. 10:00
- Kategoria: Zamówienia poniżej progu stosowania ustawy 2024
- Odsłon: 194
- Bip dodatkowe pola informatycjne:
Wytwarzający: Ewelina Ratajczak
Osoba publikująca: Grzegorz Płócieniak
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. ((Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720 z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa płuczki mikropłytek.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Dostawa płuczki mikropłytek (96-dołkowych) Inteliwasher 3D-IW8.
Specyfikacja:
- MODEL 3D-IW8
- Minimalna objętość dozowania [µL] 25
- Maksymalna objętość dozowania [µL] 1600 (krok co 25)
- Dokładność dozowania [%] ± 2,5
- Dopuszczalna objętość pozostająca w dołku [µL] nie więcej niż 2
- Liczba dołków przepłukiwanych jednocześnie 8
- Liczba cykli płuczących (na każdy dołek) 1-15
- Czas zasysania [sek.] 1-3
- Czas ostatecznego zasysania [sek.] 1-3
- Prędkość zasysania / dozowania 3 poziomy
- Maksymalna liczba kanałów w 1 programie 2
- Wybór 3 butli do płukania +
- Czas przemywania [sek.] 0-300 (krok co 10)
- Czas wytrząsania [sek.] 0-150 (krok co 5)
- Liczba przemytych rzędów 1-12
- Czas przemycia 1 mikropłytki (300 µL) [sek.] 45
- Liczba programów 50
- Ruch platformy i głowicy automatyczny
- Wyświetlacz LCD
- Wymiary (W x D x H) [mm] 375 x 345 x 180
- Waga [kg] 9,9
- Zasilanie [V / A / W] 12 / 1.8 / 22
- Rejestrator 4 CHW
- Maksymalny załadunek (na 1 miejsce) [kg] 2
- Wymiary (W x D x H) [mm] 267 x 252 x 97
- Waga [kg] 3
- Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia.
- Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 27.08.2024 roku.
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę płuczki mikropłytek, znak sprawy DAZ.2540.625.2024” do 14 sierpnia 2024 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ">zamóTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail: dmaciejewski@man.poznan. w godzinach od 730 do 1530.
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru.
Zastępca Dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, 07.08.2024 r.