BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
    Osoba publikująca: Grzegorz Płócieniak

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU Z DZIEDZINY NAUKI

(zaproszenie do składania ofert)

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż progi unijne, których przedmiotem są dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju – art. 11 ust. 5 pkt
1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z 2025 r. poz. 620, 769, 794, 1165, 1173  z późn. zm.).

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamawiający poszukuje Wykonawcy  do pomocy przy pracach terenowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zamawiający planuje utworzenie minimum dwóch zespołów dwuosobowych do pomocy przy pracach  pomiarowych na trzech powierzchniach doświadczalnych. Do głównych zadań Wykonawcy należało będzie wykonanie pomiarów średnicy i wysokości ok. 3 000 drzew na każdej z powierzchni oraz pomoc przy pracach technicznych związanych z montażem dendrometrów i stacji pogodowych. Prace odbywać się będą w terenie na powierzchniach leśnych w zarządzie Leśnego Zakładu Doświadczalnego Siemianice oraz Lasów Państwowych.

Na potrzeby przygotowania oferty Zamawiający przyjął następujące założenia:

  1. Praca odbywać się będzie w dwóch zespołach tj:

- pierwszy zespół pracował będzie na dwóch powierzchniach przez 10 dni roboczych (+-2)  po 8h na dobę na terenie Leśnego Zakładu Doświadczalnego Siemianice.  Przewiduje się wykonanie ok 6000 tysięcy pomiarów.

 -  drugi zespół  pracował będzie na jednej powierzchni przez około 5 dni roboczych (+-1) po 8h na dobę na terenie Nadleśnictwa Oleszyce. Przewiduje się wykonanie ok 3000 tysięcy pomiarów.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla danej lokalizacji.

3. Opisany zakres zamówienia jest szacunkowy a ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie faktycznie przepracowanych godzin na podstawie protokołu odbioru prac.

Uwaga organizacja dojazdu na powierzchnię, zapewnienie wyżywienia oraz noclegu dla osób przyjmujących zlecenie należy do Wykonawcy i powinna zostać ujęta w oferowanej kwocie realizacji zlecenia.

2. Wymagane warunki udziału w postepowaniu

- Gotowość do podjęcia pracy w terenie od 16 października do 19 grudnia 2025 r. z zastrzeżeniem, że Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie rozpoczęcia prac z 5 dniowym wyprzedzeniem. - Zamawiający wymaga nieprzerwanej dostępności  przez minimum 7 dni w podanym przedziale.

- Zamawiający wymaga umiejętności pomiarów średnicy oraz wysokości drzew z użyciem klupy i wysokościomierza.

Uwaga w przypadku braku spełnienia powyższego warunku Zamawiający odrzuci ofertę jako niespełniającą warunków udziału w postępowaniu.

 3. Dodatkowe wymagania

-  umiejętność pracy w grupie,

-  dbałość o powierzony sprzęt,

-  skrupulatność i dokładność.

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia usługi osobno dla danej lokalizacji za pomocą faktur częściowych. Warunkiem zapłaty jest sporządzenie przez strony protokołu odbioru wykonania usługi lub jej części, zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 3.
  2. Termin wykonania – od 16 października do 19 grudnia 2025 r. z zastrzeżeniem ze Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie rozpoczęcia prac z 5 dniowym wyprzedzeniem.
  3. Termin związania ofertą – 7 dni licząc od dnia złożenia oferty (tj. do 12.10.2025 r.).
  4. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
  5. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia.
  6. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  7. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa (załączniki nr 2).
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  9. Znak sprawy: DAZ.2540.822.2025. Oferty należy składać do 6 października 2025 roku drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  10. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia jest dr hab. Daniel J. Chmura, prof. ID PAN (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w godzinach od 7:30 do 15:30.

Złączniki:

Nr 1 Formularz ofertowy           

Nr 2 Wzór umowy

Nr 3 Protokół odbioru

Nr 4 RODO

                

Dyrektor Instytutu Dendrologii        

Polskiej Akademii Nauk           

 

prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński

 Pobierz załączniki

Kórnik, 29.09.2025 r.