BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU Z DZIEDZINY NAUKI

(zaproszenie do składania ofert)

 

  Pytania i odpowiedzi na pytania dotyczące treści ogłoszenia


 

o wartości szacunkowej mniejszej niż progi unijne, których przedmiotem są dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju – art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.).                  

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji mikroskopów Axioscope 20 oraz Axio Imager A1:

Zadanie 1:

Modernizacja mikroskou Axioskop 20:

  • Kamera Axiocam 305 color (D), nr katalogowy 426560-9030-000 – 1 szt.,
  • Platform change AV 4.x to ZEN 3.11, nr katalogowy 410138-0902-311 – 1 szt.,
  • ZEN Toolkit 2D, nr katalogowy 410136-0168-360 – 1 szt.,
  • Zestaw komputerowy ZEN Lite, nr katalogowy 003900-0006-802, 1 szt.,
  • Instalacja, uruchomienie,
  • Gwarancja minimum 12 miesięcy.

Zadanie 2:

Modernizacja Axio Imager A1:

  • Kamera Axiocam 305 color (D), nr katalogowy 426560-9030-000 – 1 szt.,
  • Obudowa lampy HAL 100 z kolektorem, nr katalogowy 423000-9901-000 – 1 szt.,
  • ZEN Toolkit 2D, nr katalogowy 410136-0168-360 – 1 szt.,
  • Platform change AV 4.x to ZEN 3.11, nr katalogowy 410138-0902-311 – 1 szt.,
  • Zestaw komputerowy ZEN Lite, nr katalogowy 003900-0006-802, 1 szt.,
  • Instalacja, uruchomienie,
  • Gwarancja minimum 12 miesięcy.
  1. Termin wykonania usługi – do 30.09.2025 r. 
  2. Termin związania ofertą – 14 dni tj. do 2 czerwca 2025 r.
  3. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
  4. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. 04.54.535 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia.
  5. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie (kwota poniżej 15000,00 zł netto).
  7. Wykonawca wystawi oddzielne faktury dla każdego Zadania. Zamawiający dopuszcza rozliczenie za pomocą faktur częściowych. Warunkiem zapłaty jest sporządzenie przez strony tej umowy protokołu odbioru przedmiotu usługi lub jej części – załącznik nr 4.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  9. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na wykonanie modernizacji mikroskopów: DAZ.2540.420.2025” do 20 maja 2025 roku w skrzynce podawczej Instytutu portiernia budynku A, do godz. 10:00 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  10. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski, tel.: 796 360 310; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w godzinach od 7:30 do 15:30.

Złączniki:

Nr 1 Formularz ofertowy,

Nr 2 Wzór umowy,                                                                                    

Nr 3 Klauzula RODO,

Nr 4 Wzór protokołu.        

 Pobierz załączniki

 

Dyrektor Instytutu Dendrologii

Polskiej Akademii Nauk

prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński

Kórnik 12.05.2025 r.