BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(zaproszenie do składania ofert)

 

 

prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa 3 stacji pogodowych wraz z dodatkowym wyposażeniem.

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Dostawa 3 stacji pogodowych, każdej składającej się z:

  • rejestratora danych GreyBox GSM z uchwytem do mocowania na rurze o średnicy 50 mm / datalogger GreyBox GSM (analog, SDI12, pulse) with holder to 50 mm pole – 1 szt.
  • belki poprzecznej dł. 0.5 m z czujnikami EMS 36S (temp. powierza, wilgotności względnej i ciśnienia atm.) oraz EMS12S (czujnik PAR-promieniowania fotosyntetycznie czynnego) w osłonach radiacyjnych FX3611 / Crossarm 0.5 m with EMS36S and EMS12S in radiation shield FX3611 – 1 szt.
  • czujnika wilgotności gleby SMT100 TRUEBNER, SDI12 z kablem o dł. 10m / Soil water content sensor, SDI12, 10 m cable bare wires SMT100 TRUEBNER – 6 szt.
  • rozdzielacza do czujników wilgotności/ soil moisture splitter box – 1 szt.
  • belki poprzecznej 1m z Pronamic Pro FX2Pro/ Crossarm 1 m with Pronamic Pro FX2Pro – 1 szt.
  • FX210W Panel fotowoltaiczny 10W z uchwytem do mocowania / Solar panel 10 W with holder to 50 mm pole FX210W) – 1 szt.
  • masztu metalowego GP19 o wysokości 2 m z zestawem mocującym do gruntu / Supporting pole 2 m with ground screw for meteo stations GP19) – 1 szt.

Wyposażenie dodatkowe:

  • Narzędzia do instalacji masztu / Tools for installation of ground screw GST – 1 szt.
  • Kabel komunikacyjny RS232/USB Jack 2.5 mm / Communication cable RS232/USB Jack 2.5 mm – 1 szt.
  • Roczna licencja na przesyłanie danych w aplikacji w chmurze /One year data transmission and data handling on the cloud application of manufacturer

Minimalna gwarancja – 12 miesięcy/ Minimum warranty - 12 months.

  1. Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia lub podpisania umowy.
  2. Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 16.07.2025 roku.
  3. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
  4. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 361, 852, 1473, 1721, 1911, z 2025 r. poz. 222. z późn. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
  5. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  8. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę stacji pogodowych, znak sprawy DAZ.2540.545.2025”, do 02.07.2025 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  1. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w godzinach od 730 do 1530.                                        

Zastępca dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN

dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN

Kórnik, 25.06.2025 r.

 

Złączniki:

Nr 1 Formularz ofertowy,                                                                                       

Nr 2 Wzór umowy,                                                                                

Nr 3 Klauzula RODO,

Nr 4 Wzór protokołu odbioru.

 Pobierz załączniki