BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(zaproszenie do składania ofert)

 

prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie dwóch szkoleń nt. zarządzania zespołem międzynarodowym dla Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk.

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Organizacja dwóch zamkniętych szkoleń dotyczących zarządzania zespołami zróżnicowanymi kulturowo. Szkolenia prowadzone będą w języku polskim.

Uczestnicy szkoleń podniosą swoje kompetencje w zakresie potencjału kulturowego oraz dostosuje go do uwarunkowań kulturowych międzynarodowych współpracowników.

Grupę docelową kursów stanowią osoby pełniące funkcje kierownicze w jednostkach organizacyjnych Instytutu (dyrekcja, kierownicy komórek, liderzy projektów badawczych), odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami i doktorantami z zagranicy.

  1. Szkolenia odbędą się w formie stacjonarnej w dwóch terminach: czerwiec 2025 r. oraz marzec 2026 r. dla różnych uczestników. W przypadku braku możliwości organizacji pierwszego szkolenia w czerwcu, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu na lipiec 2025 r.

Szczegółowe terminy szkoleń zostaną ustalone między Wykonawcą, a Zamawiającym.

  1. Kurs zostanie przeprowadzony w dwóch grupach maksymalnie 20 osobowych (po jednej grupie w każdym z ww. terminów), w wymiarze 8 godzin zegarowych, od 8.00 do 16.00, w siedzibie Zamawiającego, z godzinną przerwą obiadową oraz przerwami kawowymi. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu trwania szkoleń w przypadku, gdyby prezentowany zakres tego wymagał. Zamawiający nie ma możliwości zmiany liczby uczestników szkolenia. Zgodnie z harmonogramem projektu 4INTEgrateIDPAS szkolenia mają odbywać się w grupach maksymalnie 20 osobowych.
  2. Przerwy obiadowe i kawowe nie stanowią tematyki tego zamówienia.
  3. Zakres szkoleń stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia. Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu propozycję własnego programu zawierającego tematykę wskazaną przez Zmawiającego najpóźniej 7 dni przed terminem szkolenia.
    Jeśli przeprowadzenie szkolenia w zaproponowanym zakresie wymagałoby więcej niż 8 godzin zegarowych, Zamawiający dopuszcza zmianę czasu trwania szkolenia do 16 godzin, tj. dwóch dni szkoleniowych w każdym terminie.
  4. Zamawiający przekaże listy uczestników szkoleń Wykonawcy. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do zebrania listy obecności uczestników szkoleń oraz Wykonawca ma obowiązek przekazania listy obecności Zamawiającemu.
  5. Każdorazowo przed i po szkoleniu Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów diagnozujących poziom wiedzy uczestników, celem weryfikacji efektów nauczania. Treść testów przygotowuje Wykonawca.
  6. Wykonawca przygotuje analizę wyników testów ukazującą poziom wiedzy uczestników przed i po szkoleniu i przekaże ją Zamawiającemu.
  7. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z regulaminem projektu 4INTEgrateIDPAS stanowiącym załącznik nr 6 do ogłoszenia oraz przestrzegania jego zapisów.
  8. Po przeprowadzaniu szkoleń Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dla każdego kursanta opisu efektów uczenia się, które posłużą do przygotowania certyfikatów uczestnictwa w kursie zgodnego z wymaganiami projektu finansowanego przez NAWA. Zdefiniowane efekty uczenia się powinny być łatwe do weryfikacji, dlatego należy unikać sformułowań zbyt ogólnych i skomplikowanych, język opisu powinien być prosty i precyzyjny. Opis musi zawierać następujące elementy:
  9. a) Wiedza (zna i rozumie…)

Np. Uczestnik zna / wyszukuje / formułuje / objaśnia / rozpoznaje / rozróżnia / nazywa / dobiera / tłumaczy / wskazuje……

  1. b) Umiejętności (potrafi…)

Uczestnik analizuje / dobiera / korzysta / łączy / obsługuje / opracowuje / organizuje / podejmuje / oblicza / prowadzi / przygotowuje / rozwiązuje / wdraża / weryfikuje / wyszukuje / projektuje …..

  1. c) Kompetencje społeczne (jest gotów do…)

Uczestnik jest chętny do… / świadomy… / zdolny do… / zorientowany na… / otwarty na… / odpowiedzialny za…/ dba o… / postępuje zgodnie z … / dąży do …

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
  • potwierdzenie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji szkoleń dotyczących zarządzania zespołami międzykulturowymi, w szczególności dla instytucji naukowych, szkół wyższych lub jednostek badawczych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W wykazie należy wskazać wyłącznie te usługi, które potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
  • potwierdzenie przez Wykonawcę posiadania doświadczenia przez osoby prowadzące szkolenie w pracy z zespołami międzynarodowymi oraz znajomości zagadnień międzykulturowych. Dowodami, o których mowa, są m.in. certyfikaty trenerskie, referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
  1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w ust. 12.
  2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą na etapie realizacji umowy będzie odbywała się drogą elektroniczną na adresy wskazane w umowie.
  3. Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 22.06.2025 roku.
  4. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
  5. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
  6. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
  • Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
  • Oferty oceniane będą na podstawie kryterium: cena oferty brutto [C] – waga 100%.
  • Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „cena oferty brutto” na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
    w Formularzu Oferty.
  • Liczba punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium „cena oferty brutto” zostanie wyliczona według wzoru:

         Cn

 C = ----- x 100

        Co

gdzie:

C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „cena oferty brutto”.

Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Co – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej.

Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.

  1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia.
  2. Wykonawca wystawi fakturę VAT po przeprowadzeniu każdego szkolenia. Zapłata nastąpi w terminie 21 dni od dnia dostarczenia faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w wystawionej fakturze. Warunkiem zapłaty jest sporządzenie przez strony protokołu odbioru wykonania usługi lub jej części, zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 4 do ogłoszenia.
  3. Szkolenia mają charakter usługi kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i są w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych, Tym samym powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z podatku VAT zgodnie z art. 43 ust.1 pkt.29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  5. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na przeprowadzenie dwóch szkoleń nt. zarządzaniem zespołem międzynarodowym II, znak sprawy DAZ.2540.494.2025” do 09.06.2025 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  6. Wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej Zamawiającego: www.idpan.poznan.pl/pl/biuletyn-informacji-publicznej.
  7. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Klaudia Olejniczak tel. 663 730 893; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w godzinach od 730 do 1530.

 

Dyrektor Instytutu Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk

prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński

 

Złączniki:

Nr 1 Formularz ofertowy,                                                                                       

Nr 2 Wzór umowy,                                                                                

Nr 3 Klauzula RODO,

Nr 4 Wzór protokołu odbioru.

Nr 5 Zakres szkolenia.

 Pobierz załączniki 1-5

Nr 6 Regulamin projektu 4INTEgrateIDPAS.  

 Pobierz załącznik 6

       

 

Kórnik, 03.06.2025 r.