BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ TOWARU

(zaproszenie do składania ofert)

 

  Odpowiedzi na pytania do treści ogłoszenia

 Wynik


 

prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320. z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto

                                                                                     

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk w 2025 roku:

• Papier toaletowy MERIDA CLASSIC, jednowarstwowy,
9 cm x 220 m, biały makulaturowy, 
gofrowany, 
papier toaletowy pasujący do dozownika MERIDA TOP,
średnica roli: 19 cm,
jednostka sprzedaży: 1 worek (12 rolek).                            - 72 worków
 
• Ręcznik z adaptorem Merida Top Automatic Maxi, biały,
śr. 19,5 cm, dł. 240 m, 
ilość warstw: 2,
jednostka sprzedaży: karton (6 rolek).                                - 72 kartonów
 
• Ręcznik kuchenny Foxy Asso,
ilość warstw: 2,
gramatura papieru [g/m²]: 21,5 g/m²,
ilość listków: 52,
wymiary listka: 23x22,6 cm,
jednostka sprzedaży: 1 opakowanie (2 rolki).                     - 60 opakowań
 
• Ręcznik w roli miękki, TORK Advanced H1,          
ilość warstw: 2,
średnica.: 19cm, 
długość: 150m,
jednostka sprzedaży: karton: 6 rolek                                  - 14 kartonów

Zamawiający zastrzega, że podany zakres ilościowy jest zakresem szacunkowym, określonym przez Zamawiającego z należytą starannością, na potrzeby porównania ofert. Sumaryczna wartość zamówień może być niższa od wartości realizacji umowy. Zamawiający nie gwarantuje realizacji zamówienia w pełnym zakresie. Podana w ofercie łączna cena brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, lecz służy do porównania ofert złożonych w postępowaniu. Ilości określone w zapytaniu ofertowym stanowią wartość szacunkową i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach poszczególnych pozycji w zależności od potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie spowodują przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację umowy.

  1. Termin realizacji zamówienia – sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 roku.
  2. Termin związania ofertą – 14 dni tj. 11.02.2025 r.
  3. Zamawiający przewiduje zakup co najmniej jednej partii towaru miesięcznie.
  4. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
  5. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z późn. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
  6. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  7. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zamówienia za pomocą faktur częściowych.
  8. Maksymalny termin dostawy poszczególnego zamówienia wynosi nie więcej niż 3 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia.
  9. Dostawy na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
  10. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  12. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę papieru toaletowego oraz ręczników papierowych w 2025 roku sprawa nr DAZ.2540.32.2025” do 29 stycznia 2025 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku „A”, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  13. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Monika Jurga tel. 453 400 331; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w godzinach od 700 do 1500.

Załączniki:

Nr 1 wzór oferty,

Nr 2 wzór umowy

Nr 3 klauzula RODO       

 Pobierz załączniki

 

Dyrektor Instytutu Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk

prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński

                                                                                    

                                                                                  

Kórnik, 22.01.2025 r.