BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający:dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE USŁUGI

(zaproszenie do składania ofert)

 

  Wynik


prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320. z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto.

 

I. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk w 2025 r., a w szczególności:

  1. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
  2. przygotowanie pojazdów do przeglądu,
  3. naprawy powstałe w wyniku awarii,
  4. naprawy blacharskie i lakiernicze finansowane ze środków własnych,
  5. podstawowy serwis instalacji, urządzeń elektrycznych i elektronicznych pojazdów,
  6. serwis klimatyzacji,
  7. sprzedaż materiałów eksploatacyjnych,
  8. naprawy pozostałe wynikłe w toku bieżącej eksploatacji samochodów

 

    2. Usługi, o których mowa w pkt. 1 dotyczą pięciu samochodów służbowych:

MARKA

ROK

PRODUKCJI

NUMER REJESTRACYJNY

VIN

DANE SILNIKA

 
 

Volkswagen Transporter T5

2014

PZ 096KR

WV2ZZZ7HZEXO17856

1968,00 cm3;

103,00 kW

 

VW Caddy

2013

PZ 899HS

WV2ZZZ2KZEX072094

1598,00 cm3;

75,00 kW

 

VW Caddy

2013

PZ 370GP

WV2ZZZ2KZEX081985

1598,00 cm3;

75,00 kW

 

Volkswagen Transporter T4

2000

PZ 2R876

WV2ZZZ70ZYX096141

2461,00 CM3;

65,00 kW

 
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów wskazanych w ust. 2 – tj. zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami oraz zmiany marki samochodu.
  2. Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem każdorazowo uzgadnianym z uprawnionym w tym zakresie pracownikiem Zamawiającego.

II. Obowiązki Wykonawcy:

  1. Wykonawca winien posiadać wymagane uprawnienia do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, a także realizować zamówienie zgodnie ze sztuką i wiedzą techniczną.
  2. Wykonawca przy serwisie i naprawach stosował będzie fabrycznie nowe części zamienne spełniające odpowiednie normy techniczne, dopuszczone do montażu w danym samochodzie i zgodne z instrukcjami obsługi poszczególnych środków transportowych.
  3. Wykonawca podczas realizacji usługi stosował będzie specjalistyczne urządzenia pomiarowo – diagnostyczne zalecane przez producentów samochodów.
  4. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dla oferowanych części do systemów bezpieczeństwa certyfikat jakości.
  5. Wykonawca będzie wykonywał podstawowe usługi serwisowe oraz typowe naprawy i usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Zamówieniu oraz wg cen części i roboczogodziny przedstawionej w złożonej ofercie cenowej.
  6. Wykonawca będzie wykonywał wszystkie inne niż określone w ofercie naprawy i usługi zlecone przez Zamawiającego i rozliczenia ich kosztów z zastosowaniem stawki roboczogodziny, cen cennikowych części oraz udzielonego Zamawiającemu rabatu – określonych w ofercie.
  7. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT obejmujące ilość roboczogodzin oraz wykaz wszystkich wykonywanych czynności i użytych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania naprawy lub serwisu oraz informacje o wysokości udzielonego rabatu.
  8. Wykonawca wraz z fakturą za wykonane usługi przekaże Zamawiającemu karty gwarancyjne na zastosowane materiały oraz na żądanie Zamawiającego udostępni faktury za zakupione materiały i części.

III. Kryteria oceny ofert

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Wartość brutto podstawowych części zamiennych – waga kryterium 60%

          Najniższa suma wartości części samochodowych i kosztu wymiany

C = ---------------------------------------------------------------------------- x 100 × 60 %

           Suma wartości części samochodowych i kosztu wymiany zamiennych w ofercie

 

Cena brutto roboczogodziny przy naprawach – waga kryterium 20%

                    Najniższa stawka roboczogodziny

R = ------------------------------------------------------ x 100 × 20 %

                 Zaproponowana stawka roboczogodziny

 


Oferowany % upust (U) od stosowanej cennikowej ceny części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych przy naprawach nieobejmujących części wskazanych w punktach 1, 2, 3, 4 oraz – waga kryterium 20%

                        Oferowany % upust

U = ---------------------------------------- x 100 × 20 %

                Najwyższy procent upustu

 

 

Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty spełniające wymagania techniczne. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt. Zamawiający złoży zamówienie u Wykonawcy, który nie został wykluczony, a jego oferta odpowiada 
wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i uzyskała największą ostateczną liczbę punktów (Po), która będzie stanowiła sumę: ilość punktów uzyskana w kryteriach według następującego wzoru:

Po = C + R + U.

 

IV. Miejsce i termin składania ofert

  1. Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę i ostemplowana pieczęcią firmową.
  3. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych DAZ.2540.63.2025” do 05.02.2025 roku do godz. 14:00 w skrzynce podawczej Instytutu - portiernia budynku A lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  1. Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
  2. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  3. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i niewybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
  5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  6. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

V.  Pozostałe Informacje:

  1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł netto).
  2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w niniejszym zaproszeniu w punkcie III.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Umowy lub złożenia Zamówienia bez podawania przyczyny.
  4. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Klaudia Olejniczak tel. 663 730 893; e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w godzinach od 7:30 do 15:30.

Załączniki:

Nr 1 formularz ofertowy.

Nr 2 klauzula informacyjna RODO

 

 Pobierz załączniki

Zastępca Dyrektora ds. naukowych

Instytutu Dendrologii PAN

dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN

 

 

Kórnik, 29.01.2025 r.