OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa systemu do półsuchego transferu wraz z akcesoriami.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Systemu do półsuchego transferu wraz z akcesoriami.
Trans-Blot® Turbo™ Transfer Starter System, Mini PVDF #17001917 (Bio-Rad)
Zawartość zamawianego systemu o numerze katalogowym 17001917 (Bio-Rad):
- Urządzenie główne (jednostka robocza):
- Trans-Blot Turbo Blotting,
- Akcesoria:
- kabel zasilający,
- 2 kasety do blottingu (z podstawą i pokrywą),
- wałek (roller) do blottingu,
- 10 Trans-Blot Turbo Mini PVDF Transfer Packs (gotowe „kanapki” do blottingu o wymiarach 7 cm x 8,5 cm zawierające bibułę filtracyjną, bufor, wstępnie zwilżoną membranę PVDF 0,2 μm gotową do użytku z systemem Trans-Blot Turbo Transfer System),
- startowe materiały eksploatacyjne typu drabinka białkowa 10–250 kD z trzema referencyjnymi prążkami i koniugat StrepTactin-Peroksydaza Chrzanowa (HRP).
LUB
urządzenie równoważne wraz z akcesoriami o następujących cechach:
- moduł wyposażony w 2 kasety ze zintegrowanym zasilaczem i wyposażony w klawiaturę i wyświetlacz,
- każda kaseta mogąca pomieścić dwa żele mini o wymiarach 7,0 x 8,5 cm lub jeden żel midi o wymiarach 13,5 x 8,5 cm,
- możliwość zapisania do 25 programów,
- kasety w formie szufladek, każda mieszcząca standardowy żel midi lub dwa mini żele
- wymiary (dł. x szer. x wys.) nie większe niż 27x22x21cm,
- waga nie więcej niż 4kg lub 2,2 kg bez kaset,
- wbudowany wentylator chłodzący,
- katoda ze stali nierdzewnej,
- anoda w formie płytki z platynowanego tytanu,
- wysoka przepustowość - możliwość transferu 1–4 mini lub 1–2 midi żeli w jednym przebiegu,
- możliwość przeprowadzenia szybkiego transferu (3 minuty) dla białek o ciężarze 5-150 kDa bez straty wydajności,
- możliwość prowadzenia transferu w 2 kasetach niezależnie od siebie,
- dostępność gotowych zestawów do transferu dających doskonałą wydajność oraz powtarzalność transferu dedykowanych do jednostki roboczej,
- urządzenie przystosowane do pracy z tradycyjnymi materiałami stosowanymi w półsuchym western blottingu takimi jak papier filtracyjny czy bufor Towbina,
- wyświetlanie postępów programu na ekranie w trakcie pracy urządzenia,
- słyszalny sygnał dźwiękowy po zakończeniu pracy,
- akcesoria do urządzenia: kabel zasilający, wałek (roller), kompletne dwie kasety do blottingu,
- akcesoria do przeprowadzenie analiz testowych podczas pierwszego uruchomienia sprzętu (gotowe zestawy bibuł filtracyjnych, błon PVDF 0,2 μm zwilżonych buforem do transferu oraz marker mas wraz z koniugatem enzymu (peroksydaza chrzanowa),
- gwarancja na aparat minimum 12 miesięcy.
- Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia.
- Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 14 października 2024 roku.
- Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę systemu do półsuchego transferu wraz z akcesoriami, znak sprawy DAZ.2540.768.2024” do 1 października 2024 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w godzinach od 730 do 1530.
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru.
Zastępca Dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, 24.09.2024 r.