BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(zaproszenie do składania ofert)

 

  Wynik


prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa systemu do półsuchego transferu wraz z akcesoriami.

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Systemu do półsuchego transferu wraz z akcesoriami.

Trans-Blot® Turbo™ Transfer Starter System, Mini PVDF #17001917 (Bio-Rad)

Zawartość zamawianego systemu o numerze katalogowym 17001917 (Bio-Rad):

  • Urządzenie główne (jednostka robocza):

- Trans-Blot Turbo Blotting,

  • Akcesoria:

- kabel zasilający,

- 2 kasety do blottingu (z podstawą i pokrywą),

- wałek (roller) do blottingu,

- 10 Trans-Blot Turbo Mini PVDF Transfer Packs (gotowe „kanapki” do blottingu o wymiarach 7 cm x 8,5 cm zawierające bibułę filtracyjną, bufor, wstępnie zwilżoną membranę PVDF 0,2 μm gotową do użytku z systemem Trans-Blot Turbo Transfer System),

- startowe materiały eksploatacyjne typu drabinka białkowa 10–250 kD z trzema referencyjnymi prążkami i koniugat StrepTactin-Peroksydaza Chrzanowa (HRP).

LUB

urządzenie równoważne wraz z akcesoriami o następujących cechach:

- moduł wyposażony w 2 kasety ze zintegrowanym zasilaczem i wyposażony w klawiaturę i wyświetlacz,

- każda kaseta mogąca pomieścić dwa żele mini o wymiarach 7,0 x 8,5 cm lub jeden żel midi o wymiarach 13,5 x 8,5 cm,

- możliwość zapisania do 25 programów,

- kasety w formie szufladek, każda mieszcząca standardowy żel midi lub dwa mini żele

- wymiary (dł. x szer. x wys.) nie większe niż 27x22x21cm,

- waga nie więcej niż 4kg lub 2,2 kg bez kaset,

- wbudowany wentylator chłodzący,

- katoda ze stali nierdzewnej,

- anoda w formie płytki z platynowanego tytanu,

- wysoka przepustowość - możliwość transferu 1–4 mini lub 1–2 midi żeli w jednym przebiegu,

- możliwość przeprowadzenia szybkiego transferu (3 minuty) dla białek o ciężarze 5-150 kDa bez straty wydajności,

 - możliwość prowadzenia transferu w 2 kasetach niezależnie od siebie,

- dostępność gotowych zestawów do transferu dających doskonałą wydajność oraz powtarzalność transferu dedykowanych do jednostki roboczej,

- urządzenie przystosowane do pracy z tradycyjnymi materiałami stosowanymi w półsuchym western blottingu takimi jak papier filtracyjny czy bufor Towbina,

- wyświetlanie postępów programu na ekranie w trakcie pracy urządzenia,

- słyszalny sygnał dźwiękowy po zakończeniu pracy,

- akcesoria do urządzenia: kabel zasilający, wałek (roller), kompletne dwie kasety do blottingu,

- akcesoria do przeprowadzenie analiz testowych podczas pierwszego uruchomienia sprzętu (gotowe zestawy bibuł filtracyjnych, błon PVDF 0,2 μm zwilżonych buforem do transferu oraz marker mas wraz z koniugatem enzymu (peroksydaza chrzanowa),

- gwarancja na aparat minimum 12 miesięcy.

  1. Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia.
  2. Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 14 października 2024 roku.
  3. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
  4. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
  5. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  8. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę systemu do półsuchego transferu wraz z akcesoriami, znak sprawy DAZ.2540.768.2024” do 1 października 2024 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  9. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w godzinach od 730 do 1530.

Złączniki:

Nr 1 Formularz ofertowy,                                                                                       

Nr 2 Wzór umowy,                                                                                

Nr 3 Klauzula RODO,

Nr 4 Wzór protokołu odbioru.

 Pobierz załączniki

                                                                                              

  Zastępca Dyrektora ds. naukowych

Instytutu Dendrologii PAN

dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN

Kórnik, 24.09.2024 r.