BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU Z DZIEDZINY NAUKI

(zaproszenie do składania ofert)

 

o wartości szacunkowej mniejszej niż progi unijne, których przedmiotem są dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju – art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.).                  

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy zawartości fitohormonów 75 próbek (waga jednej próby około 20 mg) liści dębu z hodowli in vitro. Analiza musi obejmować ekstrakcję, oczyszczenie, analizę instrumentalną za pomocą LC/MS-QQQ oraz analizę otrzymanych danych. Powinna pozwalać na oznaczenie ok. 105 fitohormonów z ok. 20 mg materiału.

Materiał do analiz zostanie dostarczony jednorazowo na koszt Wykonawcy do 31 maja 2025 r.

Wykonawca prześle wyniki w formie elektronicznej, w pliku .xlsx na podany adres mailowy Zamawiającego.

  1. Termin wykonania usługi – do 30.06.2025 r. Termin wykonania usługi Zamawiający rozumie jako termin przekazania wyników. 
  2. Termin związania ofertą – 14 dni tj. do 8 maja 2025 r.
  3. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
  4. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. 04.54.535 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia.
  5. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie (kwota poniżej 15000,00 zł netto).
  7. Wykonawca wystawi oddzielne faktury dla każdego Zadania. Zamawiający dopuszcza rozliczenie za pomocą faktur częściowych. Warunkiem zapłaty jest sporządzenie przez strony tej umowy protokołu odbioru przedmiotu usługi lub jej części – załącznik nr 4.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  9. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na wykonanie analizy zawartości fitohormonów liści dębu z hodowli in vitro znak sprawy: DAZ.2540.367.2025” do 25 kwietnia 2025 roku w skrzynce podawczej Instytutu portiernia budynku A, do godz. 10:00 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  10. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Klaudia Olejniczak, tel.: 663 730 893; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w godzinach od 7:30 do 15:30.

Złączniki:

Nr 1 Formularz ofertowy,

Nr 2 Wzór umowy,                                                                                    

Nr 3 Klauzula RODO,

Nr 4 Wzór protokołu.

 Pobierz załączniki

Zastępca dyrektora ds. naukowych
 Instytutu Dendrologii PAN

dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN

                

Kórnik 17.04.2025 r.