OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE USŁUGI
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r.poz. 1320. z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania są prace porządkowe, pielęgnacja zieleni oraz odśnieżanie w 2025 roku przy budynkach mieszkalnych administrowanych przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk, w zakresie:
- Prace porządkowe na terenie posesji przy ul. Zamkowej 3 w Kórniku (działka o nr ewidencyjnym 949, obręb 0002 Kórnik, powierzchnia 3398 m2) od stycznia do grudnia 2025 r. w tym:
- pielęgnacja roślin oraz krzewów;
- przycinanie krzewów;
- zamiatanie chodnika (raz w tygodniu);
- usuwanie trawy i chwastów z chodników;
- grabienie liści (raz w tygodniu lub według potrzeb).
Czynności wykonywane będą w zależności od potrzeb lub raz w tygodniu.
- Odśnieżanie wokół budynku przy ul. Zamkowej 3, w przypadku wystąpienia opadów śniegu lub marznącego deszczu w sezonie zimowym w 2025 r., oraz posypanie solą drogową lub piaskiem. Odśnieżanie wykonywane będzie na terenie ww. nieruchomości, tj. na chodnikach wraz z dojściami do budynku, dojście do śmietników: każdorazowo po opadach śniegu. W przypadku wystąpienia śnieżyc - prace te wymagają regularnego powtarzania w ciągu dnia. Posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi: według potrzeb. Czynności te mają być wykonywane w godzinach od 6:00 do 22:00, również w soboty, niedziele i święta.
- Koszenie trawy od maja do października 2025 roku (jeden raz w miesiącu lub według zgłoszonego zapotrzebowania przez pracownika Działu Administracyjnego), na posesji na ul. Zamkowej 3 (powierzchnia koszenia około 1200 m2) oraz Czołowo 24 (powierzchnia koszenia to około 900 m2).
W przypadku wstąpienia suszy, koszenie po uzgodnieniu z Zamawiającym.
- Wywóz skoszonej trawy i innych części roślinnych z ww. prac.
Zagospodarowanie odpadów zielonych pozostaje po stronie Zamawiającego. Na terenie nieruchomości przy ul. Zamkowej 3 w Kórniku znajduje się miejsce do składowania bieżących odpadów. W przypadku zapełnienia tego miejsca, Wykonawca zobowiązany będzie do załadowania ich na przyczepę podstawioną przez Zamawiającego, który następnie wywiezienie je na swoje składowisko opadów
Ad 2. Zdjęcia nieruchomości w Czołowo 24:
Zdjęcia nieruchomości ul. Zamkowa 3 Kórnik:
- Termin wykonania prac – sukcesywnie w 2025 r.
- Wykonawca sam zaopatruje się w sprzęt i środki potrzebne do wykonania zamówienia.
- Zamawiający dopuszcza odbycie wizji lokalnej.
- Termin związania ofertą – 14 dni tj. do 23.01.2025 r.
- Oferty wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie.
- Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. 04.54.535 z późn. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego. Zmawiający zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia jedynie za wykonane prace.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie (kwota poniżej 15000,00 zł netto).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zamówienia za pomocą faktur częściowych. Warunkiem zapłaty jest sporządzenie przez strony protokołu odbioru wykonania usługi lub jej części. – załącznik nr 4
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na prace porządkowe, pielęgnację zieleni oraz odśnieżanie w 2025 roku dla Instytutu Dendrologii PAN, znak sprawy: DAZ.2540.1.2025” do 10.01.2025 r. w skrzynce podawczej Instytutu na portierni w budynku A lub elektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do godziny 14:00. - Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Klaudia Olejniczak, tel.: 663730893; e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w godzinach od 7:30 do 15:30.
Złączniki:
Nr 1 wzór oferty,
Nr 2 wzór umowy,
Nr 3 klauzula RODO.
Nr 4 protokół odbioru części zamówienia
Zastępca Dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, 02.01.2025 r.