NASZE PUBLIKACJE
https://www.idpan.poznan.pl/pl/nasze-publikacje-lista
https://new.idpan.poznan.pl/pl/nasze-publikacje-lista
WYDARZENIA
WSPÓŁPRACA
Instytut Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk
kategoria naukowa A+ w dyscyplinie nauki biologiczne
kategoria naukowa A+ w dyscyplinie nauki leśne
NASZE PUBLIKACJE
https://www.idpan.poznan.pl/pl/nasze-publikacje-lista
https://new.idpan.poznan.pl/pl/nasze-publikacje-lista
WYDARZENIA
WSPÓŁPRACA
Wytwarzający: dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa systemu do oczyszczania wody do poziomu wody ultraczystej.
Dostawa systemu do oczyszczania wody do poziomu wody ultraczystej Milli-Q® EQ 7008:
- Milli-Q® EQ 7008 water purification system (nr kat. ZEQ7008T0C),
wraz z poniższymi produktami:
- Milli-Q® EQ 7008/16 ultrapure water purification kit (nr kat. EQ70XXPKIT),
- MILLI-Q(R) EQ 7 SERIES BENCHTOP KIT FOR FOR THE HUMAN MACHINE INTERFACE (HMI) (nr kat. BTEQ0DKT),
- MILLI-Q(R) EQ 7 SERIES SYSTEM MOUNTING KIT FOR THE ULTRA-PURE WATER - -DISPENSER Q-POD (nr kat. SMEQ00KT),
- Millipak® 0.22μm filter (nr kat. MPGP002A1),
- Biopak® Polisher (nr kat. CDUFBI0A1),
- Storage tank frame 25 L (nr kat. TANKA025),
- Storage tank top assembly (nr kat. TANKT0PA1),
- Country box Milli-Q® EQ 7008/16 EU (nr kat. ZFCBEQXEU),
- Connector 5m System-Tank (nr kat. ZFC0NN5ST),
- StartPAK installation pack (nr kat. STARTPK01),
- PREFILTER (nr kat. JAPLPK011),
- TABLETKI SANITYZACYJNE (nr kat. ZWCL01F50),
- Tank valve kit (nr kat. ZFTVK07A1),
- Czujnik wycieku (nr kat. ZWATSENA1),
- Milli-Q EQ 70XX Instalacja (nr kat. ZWMQXEQIN2).
Lub system równoważny o następujących cechach:
- kompletne urządzenie składające się z wszystkich elementów i wyposażone we wszystkie filtry i przez to w pełni gotowe do użycia po instalacji przeprowadzonej przez wykonawcę
- urządzenie będące jednocześnie źródłem wody ogólnolaboratoryjnej typu III oraz wody czystej typu I,
- wygodne dozowanie wody ultraczystej z ramienia,
- ultrafiltr do produkcji wody wolnej od pirogenów, nukleaz, proteaz i bakterii w punkcie dozowania,
- wydajność wody ogólnolaboratoryjnej [typ III] - 8 l/h,
- szybkość podawania wody ultraczystej [typ I] w zakresie 0,25-2 l/min,
- 7-calowy ekran dotykowy z jasnym kolorowym wyświetlaczem LCD do interakcji
z systemem, kompatybilny ze wszystkimi rodzajami rękawic oraz mokrymi i suchymi dłońmi, umożliwiający intuicyjną nawigację (ikony graficzne) w trybach pracy i dozowania,
- możliwość dozowania wody ultraczystej w dwóch trybach: zmiennym przepływie lub dozowaniu objętościowym,
- możliwość podłączenia pedału nożnego, aby umożliwić dozowanie bez użycia rąk w kilku trybach dozowania,
- wkłady eksploatacyjne do oczyszczania wody i filtry końcowe mocowane/wymieniane bezwysiłkowo jedną ręką i bez użycia narzędzi,
-system rozpoznający wkłady, filtry końcowe, filtr odpowietrzający zbiornika podczas instalacji,
- system posiadający port USB,
- możliwość podłączenia systemu do sieci lokalnej przez port Ethernet,
- przechowywanie raportów danych w systemie.
Woda ultraczysta typu 1 o cechach:
Rezystywność wody ultraczystej 18.2 MΩ.cm w 25°C
Mikroorganizmy < 0,01 cfu/ml
Cząstki stałe < 0,22 μm (/ml) z dedykowanym filtrem końcowym < 1
Poziomy pirogenu z dedykowanym filtrem końcowym < 0,001 UE/ml
Poziom RNazy z dedykowanym filtrem końcowym < 1 pg/ml
Poziom DNazy – z dedykowanym filtrem końcowym < 5 pg/ml
TOC ≤ 5 ppb
Technologia oczyszczania:
- ciśnienie pompy RO kompensowane temperaturą i rezystywnością,
- instalacja wodna z wbudowaną lampą UV z emisją przy 185 nm i długości fali 254 nm,
- zbiornik z wbudowaną bezrtęciową lampą UV in-line z emisją przy długości fali 265 nm.
Zrównoważony rozwój:
- pętla odzyskiwania odwróconej osmozy (RO) pozwalająca uzyskać ponad 30% odzysku wody RO,
- możliwość włączenia specjalnego trybu oszczędzania energii i zużycia elementów systemu na okresy nieużytkowania,
- niskonapięciowe pompy (wewnętrzne) prądu stałego.
Dla systemów innych niż z serii Milli-Q istnieje konieczność przedstawienia dokumentacji
w postaci min. 3 publikacji, w których woda ultraczysta z proponowanego systemu oczyszczania była używana w analizach HPLC (wysokosprawna chromatografia cieczowa).
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru.
Zastępca Dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, 07.11.2024 r.
Wytwarzający: dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest sukcesywne wykonywanie tłumaczeń przez tłumacza przysięgłego z języka polskiego na język angielski.
Sukcesywne wykonanie tłumaczeń przez tłumacza przysięgłego z języka polskiego na język angielski dokumentów – ok 1766 stron przeliczeniowych tekstu (1 strona przeliczeniowa = 1125 znaków ze spacjami).
potwierdzenie dysponowania przez Wykonawcę osobą, która będzie brała udział
w realizacji zamówienia, zdolną do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia:
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, z którym zawrze umowę, do złożenia w wyznaczonym, aktualnych na dzień złożenia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, polegającego na potwierdzeniu dysponowania przez Wykonawcę osobami, które będą brały udział
w realizacji zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Cn
C = ----- x 100 x 100%
Co
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „cena oferty brutto”
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
Złączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru.
Zastępca Dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, 06.11.2024 r.
Wytwarzający: dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE USŁUGI
(zaproszenie do składania ofert)
zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września
2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i instalacji dla Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk w Kórniku.
Wykonanie okresowej kontroli (rocznej) polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji budowlanych obiektów budowlanych Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk (w tym uzupełnianie książek obiektów budowlanych),
w zakresie, o którym mowa w art. 62 ust. 1. pkt 1 lit. a, ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834, 1222).
Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji w terenie przed złożeniem oferty, we wcześniej uzgodnionym terminie.
Załączniki:
Nr 1 formularz ofertowy
Nr 2 wzór umowy
Nr 3 klauzula informacyjna RODO
Nr 4 wzór protokołu
Nr 5 wykaz budynków i budowli ID PAN
Zastępca dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, 06.11.2024 r.
Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak
Korekta treści ogłoszenia, w odniesieńiu do wielkości klińca (stan na 04.11.2024 r.)
W ogłoszeniu jest: Dostawa i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w Kórniku) granitowego klińca frakcji mieszanej 0 - 20 mm w kolorze rudoszarym w ilości 200 ton. Wraz z ofertą należy dostarczyć próbkę suchego klińca o wadze 2 kg.
W ogłoszeniu powinno być: Dostawa i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w Kórniku) granitowego klińca frakcji mieszanej 0 - 5 mm w kolorze rudoszarym w ilości 200 ton. Wraz z ofertą należy dostarczyć próbkę suchego klińca o wadze 2 kg.
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ TOWARU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa i rozładunek granitowego klińca dla Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk w Kórniku.
Dostawa i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w Kórniku) granitowego klińca frakcji mieszanej 0 - 20 mm w kolorze rudoszarym w ilości 200 ton. Wraz z ofertą należy dostarczyć próbkę suchego klińca o wadze 2 kg.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowana próbka była zbliżona kolorem do istniejących ścieżek w Arboretum (GPS: 52.24348778229516, 17.091095700599546), obiekt czynny
w godzinach od 730 do 1530.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę granitowego klińca znak sprawy: DAZ.2540.938.2024” do 06.11.2024 roku w skrzynce podawczej Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Dyrektor Instytutu Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk
prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Załączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru towaru.
Kórnik, 30.10.2024 r.
Wytwarzający: prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ TOWARU
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa komputerów wraz z urządzeniami peryferyjnymi dla Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk.
Dostawa fabrycznie nowych komputerów z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi dla Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk. Podane parametry poszczególnych elementów są wymaganiami minimalnymi. Dopuszcza się możliwość zaproponowania równoważnych podzespołów.
Zadanie nr 1:
Dysk zewnętrzny - 1 szt.
Typ: HDD,
Pojemność: minimum 16 TB,
Złącza: USB 3.2 Gen. 1 Typu A, oraz Typu C,
Kompatybilność: System Windows,
Dołączone akcesoria: Kabel USB, Zasilacz sieciowy,
Szyfrowanie danych: Tak,
Gwarancja: Minimum 2 lata,
Zadanie nr 2:
Komputer przenośny |
1 sztuka |
Typ |
Komputer przenośny |
Zastosowanie |
Do pracy naukowej, |
Wydajność obliczeniowa |
Procesor o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości Passmark CPU Mark min. 45,000 pkt w testach CPU opublikowanych przez niezależną firmę PassMark Software na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php |
Pamięć operacyjna |
Pojemność min. 64 GB RAM, |
Karta graficzna |
Dedykowana karta graficzna z minimum 16 GB pamięci własnej |
Wyświetlacz |
Przekątna: min. 17,3’’, Rozdzielczość natywna: min. 3840 x 2400, |
Parametry pamięci masowej |
Dysk SSD o pojemności min. 2 TB, |
Wyposażenie multimedialne |
Wbudowane głośniki stereo, Wbudowany mikrofon, Kamera internetowa, |
Wymagania dotyczące baterii/ zasilania |
Pojemność baterii: min. 6250 mAh, |
Warunki gwarancji |
Min. 24 miesiące, |
Klawiatura |
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad, Wydzielona klawiatura numeryczna, |
Łączność |
Wi-Fi, LAN 1 Gb/s, Moduł Bluetooth, |
Złącza |
USB typu A – minimum 3 szt., USB typu C – minimum 2 szt., HDMI 2.1 - 1 szt. RJ45, Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., |
Wymagania dodatkowe |
Kolor laptopa: czarny / szary / srebrny (biznesowy), |
System operacyjny |
Microsoft Windows 11 Pro PL |
Zadanie nr 3:
Office LTSC Professional Plus 2024 EDU PL - 5 szt.
Licencja: edukacyjna, elektroniczna, wieczysta,
Język: Polski,
Zadanie nr 4:
Mysz komputerowa - 3 szt.
Typ: Klasyczna,
Profil: Uniwersalny,
Sensor: Optyczny,
Rozdzielczość: Minimum 1600 dpi,
Liczba przycisków: Minimum 4,
Interfejs: USB,
Długość przewodu: Minimum 1,8 m,
Kolor: Czarny,
Gwarancja: Minimum 2 lata,
Zadanie nr 5:
Klawiatura - 3 szt.
Łączność: Przewodowa,
Interfejs: USB,
Klawisze numeryczne: Tak,
Długość przewodu: Minimum 1.8 m,
Przełączniki: membranowe
Zadanie nr 6:
Komputer przenośny |
1 sztuka |
Typ |
Komputer przenośny |
Zastosowanie |
Do pracy naukowej, |
Wydajność obliczeniowa |
Procesor o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości Passmark CPU Mark min. 24,500 pkt w testach CPU opublikowanych przez niezależną firmę PassMark Software na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php |
Pamięć operacyjna |
Pojemność min. 16 GB RAM, |
Wyświetlacz |
Przekątna: min. 15,6’’, Rozdzielczość natywna: min. 1920 x 1080, |
Parametry pamięci masowej |
Dysk SSD o pojemności min. 512 GB, Drugi dysk SSD o pojemności min. 1 TB, |
Wyposażenie multimedialne |
Wbudowane głośniki stereo, Wbudowany mikrofon, Kamera internetowa, |
Wymagania dotyczące baterii/ zasilania |
Pojemność baterii: min. 3410 mAh, |
Warunki gwarancji |
Min. 24 miesiące, |
Klawiatura |
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad, Wydzielona klawiatura numeryczna, |
Łączność |
Wi-Fi, LAN 1 Gb/s, Moduł Bluetooth, |
Złącza |
USB typu A – minimum 2 szt., USB typu C – minimum 2 szt., HDMI 2.1 - 1 szt. RJ45, Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., |
Wymagania dodatkowe |
Kolor laptopa: czarny / szary /srebrny (biznesowy), |
System operacyjny |
Microsoft Windows 11 PL |
Zadanie nr 7:
Komputer przenośny |
1 sztuka |
Typ |
Komputer przenośny |
Zastosowanie |
Do pracy biurowej, |
Wydajność obliczeniowa |
Procesor o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości Passmark CPU Mark min. 18,300 pkt w testach CPU opublikowanych przez niezależną firmę PassMark Software na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php |
Pamięć operacyjna |
Pojemność min. 16 GB RAM, |
Karta graficzna |
Zintegrowana z procesorem z dynamicznie przydzielaną pamięcią współdzieloną |
Wyświetlacz |
Przekątna: min. 15,6’’, Rozdzielczość natywna: min. 1920 x 1080, |
Parametry pamięci masowej |
Dysk SSD o pojemności min. 1 TB, |
Wyposażenie multimedialne |
Wbudowane głośniki stereo, Wbudowany mikrofon, Kamera internetowa, |
Warunki gwarancji |
Min. 24 miesiące, |
Klawiatura |
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad, Wydzielona klawiatura numeryczna, |
Łączność |
Wi-Fi, LAN 1 Gb/s, Moduł Bluetooth, |
Złącza |
USB typu A – minimum 2 szt., USB typu C – minimum 1 szt., HDMI - 1 szt. RJ45, Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., |
Wymagania dodatkowe |
Kolor laptopa: czarny / szary / srebrny (biznesowy), |
System operacyjny |
Microsoft Windows 11 PL |
Zadanie nr 8:
Dysk zewnętrzny -2 szt.
Pojemność: min. 1000 GB,
Typ: HDD,
Interfejs: USB 3.2 Gen. 1,
Format: 2,5’’,
Złącza: USB Typu-C,
Dołączone Akcesoria: Kabel USB,
Gwarancja: min. 36 miesięcy,
Zadanie nr 9:
Monitor |
2 sztuki |
Przeznaczenie |
Do biura, |
Przekątna ekranu |
Minimum 27’’, |
Powłoka matrycy |
Matowa, |
Typ ekranu |
Płaski, |
Rozdzielczość ekranu |
Minimum 1920 x 1080, |
Format obrazu |
16:9, |
Jasność |
Minimum 250 cd/m2, |
Złącza |
HDMI |
Regulacja wysokości i kąta nachylenia |
Tak |
Dołączone akcesoria |
Kabel zasilający, Kabel HDMI, |
Gwarancja |
Minimum 24 miesiące, |
Zadanie nr 10:
Torba do laptopa -1 szt.
Kompatybilność: do 17,3"
Liczba komór: 1,
Komory i przegrody: Laptop, akcesoria,
Kieszenie zewnętrzne: Minimum przednia,
Materiał odporny na przemakanie: np. Poliester,
Rodzaj zapięcia: Zamek błyskawiczny,
Kolor: Czarny,
Odpinany pasek na ramię: Tak,
Gwarancja: Minimum 2 lata,
Zadanie nr 11:
Komputer stacjonarny |
1 sztuka |
Typ |
Komputer stacjonarny |
Zastosowanie |
Do pracy naukowej |
Wydajność obliczeniowa |
Procesor o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości Passmark CPU Mark min. 25,500 pkt w testach CPU opublikowanych przez niezależną firmę PassMark Software na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php |
Pamięć operacyjna |
Pojemność min. 32 GB RAM, z możliwością rozbudowy do 64 GB, Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne): 4/2 |
Poziom hałasu |
Poniżej 35 dB(A), |
Obudowa |
Midi-tower |
Parametry pamięci masowej |
1. Systemowy dysk SSD o pojemności min. 2 TB, 2. Dodatkowy dysk o pojemności min. 4 TB, |
Warunki gwarancji |
Min. 24 miesiące, |
Łączność |
LAN 1 Gb/s, |
Złącza |
USB 2.0 – minimum 4 szt., USB 3.2 Gen. 1, Typ-A – minimum 3 szt., USB Typ-C – minimum 1 szt., HDMI (karta graficzna) – min. 1 szt HDMI lub DisplayPort (karta graficzna) – min 1 szt. RJ-45 - 1 szt., Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe – min. 1 szt., Uwagi dodatkowe: Komputer musi umożliwiać podłączenie dwóch monitorów jednocześnie i możliwość wykorzystania funkcji ustawień wyświetlacza „rozszerz” (zamawiający posiada monitor z portami 1x HDMI, 1x DisplayPort) |
System operacyjny |
Microsoft Windows 11 Pro PL |
Zadanie nr 12:
Urządzenie wielofunkcyjne |
1 sztuka |
Technologia druku |
Laserowa, monochromatyczna, |
Obsługiwane formaty nośników |
A4, |
Rodzaje podajników papieru |
Kasetowy, |
Szybkość druku |
min. 30 str./min, |
Maksymalna rozdzielczość druku |
1200 x 1200 dpi |
Druk dwustronny (dupleks) |
Automatyczny, |
Maksymalna rozdzielczość skanowania |
1200 x 1200 dpi |
Format skanu |
A4, |
Interfejsy |
USB, LAN, |
Dołączone akcesoria |
Kabel zasilający, Kabel USB, Toner startowy, |
Dodatkowe informacje: |
Możliwość zastosowania zamiennych materiałów eksploatacyjnych, |
Gwarancja |
Minimum 24 miesiące, |
Zadanie nr 13:
Monitor |
1 sztuka |
Przeznaczenie |
Do biura, do pracy z obróbką grafiki, |
Przekątna ekranu |
Minimum 27’’, |
Powłoka matrycy |
Matowa, |
Typ ekranu |
Płaski, |
Rodzaj ekranu |
LED, |
Rozdzielczość ekranu |
Minimum 2560 x 1440 (WQHD), |
Format obrazu |
16:9, |
Jasność |
Minimum 350 cd/m2, |
Odwzorowanie przestrzeni barw |
sRGB: 100%, |
Liczba wyświetlanych kolorów |
16,7 mln., |
Złącza |
HDMI, DVI-D, DisplayPort, USB, |
Regulacja wysokości |
Tak, |
Obrotowy ekran (PIVOT) |
Tak, |
Dołączone akcesoria |
Kabel zasilający, Kabel HDMI, Kabel DisplayPort |
Gwarancja |
Minimum 24 miesiące, |
Zadanie nr 14:
Komputer przenośny |
2 sztuki |
Typ |
Komputer przenośny |
Zastosowanie |
Do pracy naukowej, |
Wydajność obliczeniowa |
Procesor o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości Passmark CPU Mark min. 36,500 pkt w testach CPU opublikowanych przez niezależną firmę PassMark Software na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php |
Pamięć operacyjna |
Pojemność min. 64 GB RAM, |
Karta graficzna |
O pamięci własnej min. 8 GB |
Wyświetlacz |
Przekątna: min. 16,1’’, Rozdzielczość natywna: min. 1920 x 1080, |
Parametry pamięci masowej |
Dysk systemowy SSD o pojemności min. 2 TB, Drugi dysk SSD o pojemności min 2 TB, |
Wyposażenie multimedialne |
Wbudowane głośniki stereo, Wbudowany mikrofon, Kamera internetowa, |
Warunki gwarancji |
Min. 24 miesiące, |
Klawiatura |
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad, Wydzielona klawiatura numeryczna, |
Łączność |
Wi-Fi, LAN 1 Gb/s, Moduł Bluetooth, |
Złącza |
USB 3.2 – minimum 3 szt., USB 3.2 (2 Gen) Typ-C (z funkcją ładowania, DisplayPort) – 1 szt. HDMI - 1 szt. RJ45, Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., |
System operacyjny |
Microsoft Windows 11 Pro PL |
Zadanie nr 15:
Oprogramowanie OriginPro 2024b -2 szt.
Licencja: government,
Typ licencji: jednostanowiskowa,
Zadanie nr 16:
Mysz komputerowa -1 szt.
Typ: pionowa
Profil: Ergonomiczna, praworęczna
Sensor: Optyczny,
Rozdzielczość: przełączalna, zakres min. 800 – 2400 dpi
Liczba przycisków: Minimum 4,
Interfejs: USB,
Długość przewodu: Minimum 1,8 m,
Kolor: Czarny,
Gwarancja: Minimum 2 lata,
Zadanie nr 17:
Mysz komputerowa -1 szt.
Typ: Mobilna
Łączność: Bezprzewodowa,
Sensor: Optyczny,
Rozdzielczość: Min. 1600 dpi,
Liczba przycisków: Min. 4,
Interfejs: Bluetooth,
Zasilanie: Bateria AA x 1,
Dołączone akcesoria: Nanoodbiornik,
Gwarancja: Minimum 2 lata,
Zadanie nr 18:
Klawiatura -1 szt.
Łączność: Przewodowa,
Interfejs: USB,
Klawisze numeryczne: Tak,
Długość przewodu: Minimum 1.8 m,
Przełączniki: membranowe,
Klawiatura umożliwiająca bardzo szybkie pisanie, technologia: “anti-ghosting” – min. do 6 klawiszy
Zadanie nr 19:
Kabel HDMI -1 szt.
Standard: Minimum 2.0,
Złącze 1: Męskie,
Złącze 2: Męskie,
Długość: 10m,
Obsługiwana rozdzielczość: Minimum 4K (3840x2160, 60 kl./s),
Kolor: czarny,
Gwarancja: Minimum 2 lata,
Zadanie nr 20:
Kabel HDMI -3 szt.
Złącze 1: Męskie,
Złącze 2: Męskie,
Długość: 1,8m,
Obsługiwana rozdzielczość: Minimum 4K (3840x2160, 60 kl./s),
Kolor: czarny,
Gwarancja: Minimum 2 lata,
Zadanie nr 21:
Głośniki komputerowe -1 szt.
Rodzaj: 2.0,
Moc głośników: Minimum 5W,
Rodzaje wejść/wyjść: Wyjście 3,5mm minijack,
Regulacja głośności: Tak,
Dostawca dołączy do oferty specyfikację techniczną zaoferowanego asortymentu. Każde urządzenie na fakturze vat winno być wyszczególnione w osobnej pozycji. Dokumentem niezbędnym do wystawienia faktury vat jest protokół odbioru towaru.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę komputerów z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi znak sprawy: DAZ.2540.931.2024” do 06.11.2024 roku w skrzynce podawczej Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Dyrektor Instytutu Dendrologii
Polskiej Akademii Nauk
prof. dr hab. inż. Andrzej M. Jagodziński
Załączniki:
Nr 1 Formularz ofertowy,
Nr 2 Wzór umowy,
Nr 3 Klauzula RODO,
Nr 4 Wzór protokołu odbioru towaru.
Kórnik, 29.10.2024 r.