OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE USŁUGI
(zaproszenie do składania ofert)
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320. z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto.
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk w 2025 r., a w szczególności:
- naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
- przygotowanie pojazdów do przeglądu,
- naprawy powstałe w wyniku awarii,
- naprawy blacharskie i lakiernicze finansowane ze środków własnych,
- podstawowy serwis instalacji, urządzeń elektrycznych i elektronicznych pojazdów,
- serwis klimatyzacji,
- sprzedaż materiałów eksploatacyjnych,
- naprawy pozostałe wynikłe w toku bieżącej eksploatacji samochodów
- 2. Usługi, o których mowa w pkt. 1 dotyczą pięciu samochodów służbowych:
MARKA |
ROK PRODUKCJI |
NUMER REJESTRACYJNY |
VIN |
DANE SILNIKA |
|
Volkswagen Transporter T5 |
2014 |
PZ 096KR |
WV2ZZZ7HZEXO17856 |
1968,00 cm3; 103,00 kW |
|
VW Caddy |
2013 |
PZ 899HS |
WV2ZZZ2KZEX072094 |
1598,00 cm3; 75,00 kW |
|
VW Caddy |
2013 |
PZ 370GP |
WV2ZZZ2KZEX081985 |
1598,00 cm3; 75,00 kW |
|
Volkswagen Transporter T4 |
2000 |
PZ 2R876 |
WV2ZZZ70ZYX096141 |
2461,00 CM3; 65,00 kW |
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów wskazanych w ust. 2 – tj. zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami oraz zmiany marki samochodu.
- Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem każdorazowo uzgadnianym z uprawnionym w tym zakresie pracownikiem Zamawiającego.
II. Obowiązki Wykonawcy:
- Wykonawca winien posiadać wymagane uprawnienia do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, a także realizować zamówienie zgodnie ze sztuką i wiedzą techniczną.
- Wykonawca przy serwisie i naprawach stosował będzie fabrycznie nowe części zamienne spełniające odpowiednie normy techniczne, dopuszczone do montażu w danym samochodzie i zgodne z instrukcjami obsługi poszczególnych środków transportowych.
- Wykonawca podczas realizacji usługi stosował będzie specjalistyczne urządzenia pomiarowo – diagnostyczne zalecane przez producentów samochodów.
- Wykonawca zobowiązany jest posiadać dla oferowanych części do systemów bezpieczeństwa certyfikat jakości.
- Wykonawca będzie wykonywał podstawowe usługi serwisowe oraz typowe naprawy i usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Zamówieniu oraz wg cen części i roboczogodziny przedstawionej w złożonej ofercie cenowej.
- Wykonawca będzie wykonywał wszystkie inne niż określone w ofercie naprawy i usługi zlecone przez Zamawiającego i rozliczenia ich kosztów z zastosowaniem stawki roboczogodziny, cen cennikowych części oraz udzielonego Zamawiającemu rabatu – określonych w ofercie.
- Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT obejmujące ilość roboczogodzin oraz wykaz wszystkich wykonywanych czynności i użytych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania naprawy lub serwisu oraz informacje o wysokości udzielonego rabatu.
- Wykonawca wraz z fakturą za wykonane usługi przekaże Zamawiającemu karty gwarancyjne na zastosowane materiały oraz na żądanie Zamawiającego udostępni faktury za zakupione materiały i części.
III. Kryteria oceny ofert
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Wartość brutto podstawowych części zamiennych – waga kryterium 60%
Najniższa suma wartości części samochodowych i kosztu wymiany
C = ---------------------------------------------------------------------------- x 100 × 60 %
Suma wartości części samochodowych i kosztu wymiany zamiennych w ofercie
Cena brutto roboczogodziny przy naprawach – waga kryterium 20%
Najniższa stawka roboczogodziny
R = ------------------------------------------------------ x 100 × 20 %
Zaproponowana stawka roboczogodziny
Oferowany % upust (U) od stosowanej cennikowej ceny części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych przy naprawach nieobejmujących części wskazanych w punktach 1, 2, 3, 4 oraz – waga kryterium 20%
Oferowany % upust
U = ---------------------------------------- x 100 × 20 %
Najwyższy procent upustu
Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty spełniające wymagania techniczne. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt. Zamawiający złoży zamówienie u Wykonawcy, który nie został wykluczony, a jego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i uzyskała największą ostateczną liczbę punktów (Po), która będzie stanowiła sumę: ilość punktów uzyskana w kryteriach według następującego wzoru:
Po = C + R + U.
IV. Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę i ostemplowana pieczęcią firmową.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych DAZ.2540.63.2025” do 05.02.2025 roku do godz. 14:00 w skrzynce podawczej Instytutu - portiernia budynku A lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i niewybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
V. Pozostałe Informacje:
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł netto).
- Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w niniejszym zaproszeniu w punkcie III.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Umowy lub złożenia Zamówienia bez podawania przyczyny.
- Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Klaudia Olejniczak tel. 663 730 893; e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w godzinach od 7:30 do 15:30.
Załączniki:
Nr 1 formularz ofertowy.
Nr 2 klauzula informacyjna RODO
Zastępca Dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, 29.01.2025 r.