OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(zaproszenie do składania ofert)
Odpowiedź na pytanie dotyczące treści ogłoszenia
prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320. z późn. zm.) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Sukcesywne (w zależności od potrzeb) świadczenie usługi organizacji europejskich i pozaeuropejskich podróży służbowych w zakresie rezerwacji, sprzedaży biletów lotniczych oraz pośrednictwa wizowego w 2025 roku dla Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk.
Zamawiający przewiduje zakupienie:
- ok 25 biletów lotniczych do krajów europejskich;
- ok 5 biletów lotniczych do krajów pozaeuropejskich;
- ok 2 pośrednictw wizowych.
Jedna sztuka biletu oznacza bilet na trasie „tam i z powrotem”.
Wartość szacunkowa zamówienia określona została na kwotę: 61 600,00 zł brutto.
- Wykonawca zapewni bilet najtańszy na rynku w klasie ekonomicznej.
- Wykonawca zapewni bezkolizyjną i najkrótszą realizację połączenia pod względem czasu trwania podróży.
- Zamawiający złoży zapytanie na adres e-mail Wykonawcy o połączenie na określonej trasie nie później niż na 4 dni przed wylotem, a Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej trzy (jeśli są możliwe) warianty połączeń lotniczych najkorzystniejszych dla Zamawiającego pod względem czasu podróży i ceny z uwzględnieniem wszelkich promocji
i innych ofert specjalnych w terminie 8 godz. od złożenia zapytania. - W wariantach połączeń przedstawionych przez Wykonawcę powinny zostać określone: termin, w którym należy złożyć zamówienie na wystawienie biletu, cena biletu i warunki dokonania ewentualnych zmian w bilecie lub jego zwrotu. Zamawiający wskaże wariant, na który ma zostać założona rezerwacja.
- Zamawiający zastrzega możliwość wskazania alternatywnego połączenia, na które ma zostać założona rezerwacja, jeżeli cena tego połączenia będzie znacząco niższa od wariantów wskazanych przez Wykonawcę. W przypadku braku możliwości sprzedaży wskazanego biletu, Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z zakupu tego biletu za pośrednictwem Wykonawcy.
- Zamawiający wymaga utrzymania rezerwacji przez okres co najmniej 8 godz., w czasie których złoży oficjalne Zamówienie na adres e-mail Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletu drogą elektroniczną na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail, nie później niż na dwa dni przed wylotem do godz. 1200 lub dostarczenia (w sytuacjach nagłych np. choroby delegowanego pracownika) biletu/ów do siedziby Zamawiającego w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę jednak nie krótszym niż 12 godzin przed odlotem. Wykonawca wyznaczy swojego przedstawiciela, który będzie odpowiedzialny za bieżącą współpracę z Zamawiającym.
- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany nazwiska i imienia delegowanego pracownika Instytutu, zmiany trasy lub terminu podróży, ale nie później niż na 12 godzin przed planowanym odlotem.
- Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach godzin wylotów i przylotów w odniesieniu do zamówionych biletów bez zbędnej zwłoki w dniu otrzymania takich informacji.
- Jeżeli zmiana trasy i rezerwacji wiązać się będzie z koniecznością zmiany ceny biletu, Strony zobowiązują się do wyrównania ewentualnej różnicy w cenie.
- Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia obowiązków dotyczących składania
odwołań i reklamacji do linii lotniczych.
Zamawiający zastrzega, że podany zakres ilościowy jest zakresem szacunkowym, określonym przez Zamawiającego z należytą starannością, na potrzeby porównania ofert. Sumaryczna wartość zamówień może być niższa od wartości realizacji umowy. Zamawiający nie gwarantuje realizacji zamówienia w pełnym zakresie. Podana w ofercie łączna cena brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, lecz służy do porównania ofert złożonych w postępowaniu.
- Termin realizacji usługi – sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 roku lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
- Termin związania ofertą – 14 dni tj. do 26.02.2025 r.
- Cenę za opłatę transakcyjną Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia.
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest suma ceny opłat transakcyjnych brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na organizację zagranicznych podróży służbowych oraz pośrednictwa wizowego w 2025 roku, znak sprawy DAZ.2540.81.2025” do 13 lutego 2025 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu, portiernia budynku „A”, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Monika Jurga, tel. 453 400 331; e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. @man.poznan.pl w godzinach od 700 do 1500.
Załączniki:
Nr 1 wzór oferty,
Nr 2 wzór umowy
Nr 3 klauzula RODO
Zastępca dyrektora ds. naukowych
Instytutu Dendrologii PAN
dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
Kórnik, dnia 05.02.2025 r.