BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • Bip dodatkowe pola informatycjne:

    Wytwarzający: dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN
    Osoba publikująca: Wiesław Płócieniak

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(zaproszenie do składania ofert)

 

 

prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto. Przedmiotem postępowania jest dostawa opryskiwacza sadowniczego.

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Zakup i dostawa autoklawu pionowego o pojemności użytkowej w przedziale 75-100 litrów z akcesoriami, wyposażonego w pompę wewnętrzną do poboru wody.

Zamawiane urządzenie ma służyć do sterylizacji zarówno cieczy, jak i materiałów stałych. Autoklaw powinien charakteryzować się wysoką wydajnością oraz krótkim czasem trwania cyklu, uzyskanym dzięki efektywnemu systemowi grzewczemu i możliwości szybkiego chłodzenia.

Urządzenie powinno być wyposażone w pompę wewnętrzną do poboru wody, zapewniającą automatyczne i niezawodne napełnianie komory roboczej, co zwiększa wygodę użytkowania oraz umożliwia utrzymanie stabilnych parametrów pracy w trakcie kolejnych cykli sterylizacji.

Wymagane jest, aby autoklaw posiadał zaawansowane systemy bezpieczeństwa, w tym m.in. monitoring parametrów ciśnienia i temperatury, automatyczny mechanizm blokady pokrywy oraz zabezpieczenia przed przegrzaniem i nadciśnieniem.

Autoklaw powinien być wyposażony w intuicyjny panel sterowania umożliwiający programowanie i zapisywanie cykli roboczych, co usprawnia obsługę i minimalizuje ryzyko błędów operatora.

Urządzenia powinno być wykonane z wysokiej jakości materiałów zapewniających trwałość oraz odporność na intensywne użytkowanie. Brak elementów elektronicznych w pokrywie (ma na celu zwiększenie niezawodności i ograniczenie kosztów serwisowych).

Gwarancja minimum 12 miesięcy.

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wraz z formularzem ofertowym dokumentacji technicznej oferowanego urządzenia. Na podstawie przesłanej dokumentacji Zamawiający dokona oceny, czy oferowane urządzenia spełnia warunki postawione w opisie przedmiotu zamówienia.
  2. Termin realizacji zamówienia do 31.12.2025 r.
  3. Termin związania ofertą – 14 dni, tj. do 17.11.2025 roku.
  4. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie. Do oferty Wykonawca dołączy specyfikację techniczną oferowanego urządzenia potwierdzającą zgodność produktu z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
  5. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 361, 852, 1473, 1721, 1911, z 2025 r. poz. 222. z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
  6. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną.
  7. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł. netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł. netto).
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze.
  9. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta cenowa na dostawę autoklawu, znak sprawy DAZ.2540.935.2025” do 04.11.2025 roku w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku A, do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  10. Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Damian Maciejewski tel. 796 360 310; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w godzinach od 730 do 1530.            

                                              

           

  Zastępca dyrektora ds. organizacji i rozwoju
Instytutu Dendrologii PAN

dr hab. Ewelina Ratajczak, prof. ID PAN

Kórnik, 29.10.2025 r.

Złączniki:

Nr 1 Formularz ofertowy,                                                                                       

Nr 2 Wzór umowy,                                                                                

Nr 3 Klauzula RODO,

Nr 4 Wzór protokołu odbioru.

 Pobierz załączniki